Selam Yavrularım🌸
Ben geldim!
Umarım bölümü severek okursunuz bebeklerim. Lütfen aralarda görüşlerinizi belirtip yorum yazın. Eleştiriye açık birisiyim saygınızı korursanız eğer. Bu arada aileme katılmayı da unutmayın🥰
Diğer ficimi de okuyup bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen😽sizleri orada da görmek istiyorum 💓
Fic: MY ENCOUNTER LOVE •Taekook+18İyi okumalar 💒
Ruhuna dokunan insanı bul . Konuştuğunda gözleri gülen ve seni olduğun gibi seven. Zamanı saatlerle, dakikalarla değil , güneşin doğup batmasıyla değil, onunla ölçüyordum: onu gördüm- görmedim, göreceğim - görmeyeceğim , gelecek - gelmeyecek ...
Taehyung'un fenalaşıp bayılmasıyla sağlık ekipmanları olayın ne olduğunu sormuşlardı. Taehyung'un ilk defa bana bahsettiği ilaçların olduğunu söyledim sadece çünkü başka hiçbir şey bilmiyordum hakkında .O benim aksime bana olan bağımlılığını her zaman gösteriyordu. Kamp alanından sadece Taehyung'u alıp en yakın hastaneye göreceklerken benim istediğimi de göz önünde bulundurup yanına almışlardı. Taehyung'un elini acile gidene kadar asla bırakmamış sıkıca tutmuştum. Acile girdiğimizde onun ruh haline bağlı bozukluğunun olduğunu öğrenmemle şok olmuştum. Tanı: Bipolar bozukluğu... öğrendiğimde tabiki şok olmuştum. Hemşireler tarafından sorulan soruların hepsi Taehyung'un bana karşı nasıl davranışlarının olduğuydu.
Hemşire: en son onu nasıl gördün?
Jungkook: Taehyung'un bana karşı davranışı hep iyiydi. Ama bugün sabah onda bir şeyler fark ettim. Bana baya ters davrandı . Bende onunla konuşmak için hocaya bir şeyler uydurup yanına gittim. Fakat o beni öyle tersledi ki ne olduğunu anlamadım.
Hemşire: evet?
Jungkook: işte daha sonra da sözleri üzerine sinirlenip çadırdan çıkacağım sırada birden ağlayıp bana sarıldı. İlaçlar felan dedi en son ama ondan sonrası yok maalesef hemşire hanım .
Hemşire : teşekkürler bunlar bizim için çok önemli . Sizinde anladığınız üzere Kim Taehyung'un bipolar bozukluğu var. Bunun sebebi de altta yatan tabiki travmalar. Uyandığında hemen bize haber verirseniz çok sevinirim çünkü detaylıca bilgi almamız lazım kendisinden jeon bey.
Jungkook : tabi ki .
Hemşire odada bizi yalnız bırakıp çıktığında gözlerimi Taehyung'un yüzüne çevirdim. Soluklaşmış teni esmer tenine nazaran kötü duruyordu. Yine de yay gibi kaşları şekilli burnu ve en güzeli de kare dudaklarıyla deli ediyordu insanı. İstemsizce sağ gözümden yaş süzüldüğünde elimi uzatıp Taehyung'un eline sardım. Hareketsiz eli benim daha çok ağlamama sebep olurken kafamı onun karnına yaslayıp soluklandım. Bi anda saçlarımın üstünde hissettiğim elle kafamı geriye çektim. Taehyung uyanmıştı. Üstümdeki şaşkınlığımı atıp hemen ona bir bardak su uzattım. O da zaten memnuniyetle kabul edip bana gülümsedi. Gülümsedi~
Belki de ona hayranlığım bir gülümsemesine bakmıştı. Evet hayrandım ben ona hep. Dans edişi sahnede bana bakıp gülümseyişi her hareketiyle mükemmeldi. Artık eskide yaşadığım o saçma günleri siktir etmem lazımdı . Taehyung'u bir daha asla bu şekilde görmeye dayanamazdım. Su içtiği bardağı bana uzattığında hemen elinden alıp geri yerine koydum.
Jungkook: iyi misin?
Taehyung: Evet , teşekkürler jung-
Jungkook: saçmalama teşekkürlere gerek yok sen iyi ol yeter.
Taehyung : Yine de teşekkür ederim.
Teşekkürünü bir gülümsemeyle kabul edip ayağa kalktım hemen el bileğimden tutup beni durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance Claim •Taekook+18
Romance"Sizde bu yüzden okulun düzenlediği dans yarışmasına katılıp , iddiaya mı girdiniz?" "Evet." "Sonucunda ne olacak peki?" "Eğer ben kazanırsam ondan tamamen kurtulacağım . " "Ee peki Taehyung kazanırsa?" "O zaman Taehyung'un dediği gibi tamamen onun...