@rasytoju-Lyga
Ketvirtoji užduotis: kovos scenos aprašymas.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
– Eularija, neklausyk jo, – bandė perkalbėti dukterį Lina. – Nejaugi nematai, kad jis tave tik išnaudoja?
Tačiau ji nespėjo užbaigti, nes atlėkė dar keletas smūgių. Vienas iš jų pataikė į ausį ir atrodė, kad galvoje net persivertė smegenys, o iš praskilusios lūpos ant grindų netrukus ėmė lašėti kraujas.
– Tylėk ir neaiškink, kai kalbu! – lyg pakvaišęs užbliovė Rodžeris.
Lina pabandė ištraukti rankas iš metalinių ringių, bet jis sugriebė jai už plaukų ir atsukęs ją priešais save pervėrė neapykantos kupinu žvilgsniu.
– Nepaspruktum iš čia net tada, jei leisčiau, tad kodėl turėtų pavykti, kai neleisiu?
Ji norėjo ką nors atsikirsti, tačiau vietoj atsakymo tik spjovė kruvinas seiles jam į veidą. Rodžerį tai dar labiau įsiutino ir šį kartą jai ant veido leidosi jau ne delnas, o kumštis. Vožęs keletą kartų, jis ėmė darbuotis ir kojomis, spardydamas visur, kur tik pakliuvo.
– Tiesiog užmušk ją ir dingstam iš čia, – nervingai mestelėjo Eularija.
– Išsigandai? – stabtelėjęs jis nukreipė grėsmingą žvilgsnį į ją. – Bijai, kad bet kada pasirodys Felicija?
– Pats matei, ką ji padarė praeitą kartą. Ji daug stipresnė už mus abu.
Rodžeris atsitiesė, ir tuo metu jo veide šmėstelėjo abejonė.
– Gerai, duok man tą savo peilį.
Nors akyse ir liejosi vaizdas, Lina užfiksavo akimirką, kai vienos rankos perleido ginklą į kitas. Tačiau pasipriešinti ji neturėjo jėgų ir ašmenys netrukus susmigo jai į pilvą, plėšdami drabužius ir lįsdami vis giliau, kol sulindo iki pat rankenos. Nesugebėdama išspausti nė garselio, moteris suglebo Rodžerio glėbyje. Jis nustūmė ją ant grindų ir dar minutėlę žiūrėjo, kaip po ja plečiasi kraujo bala, bet nieko nesakęs apsisuko ir tiesiog išėjo, o jam iš paskos ir Eularija. Lina negalėjo patikėti tokiu jo žiaurumu. Gal prieš tai jie daugybę kartų nesutarė, gal Rodžeris ir buvo blogas, bet dar niekada nekėlė prieš ją rankos. O skaudžiausia buvo tai, kad Eularija susidėjo su juo ir tik šaltu žvilgsniu nulydėjo ją į tamsą.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
YOU ARE READING
Tobulėjame rašydami
RandomAlbumas, skirtas kūrybinio rašymo projektui „Tobulėjame rašydami", kurį organizuoja @rasytoju-Lyga.