@rasytoju-Lyga
Penktoji užduotis: dialogo scena.
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
– Kaip suprasti, Uždraustosiose žemėse? – Nojaus ranka palengva atsileido ir Asvėja pagaliau galėjo deramai įkvėpti, suklupdama jam prie kojų.
– Nejaugi niekada nesi girdėjęs apie miestus, kuriuose gyvena tik tie, kurie turi ypatingų gebėjimų? – negalėdama patikėti, ji pakėlė akis į vyrą. – Visi tik ir svajoja ten patekti, kad apsisaugotų nuo Matijaus tironijos, bet pro skydus praeina tik patys stipriausi. Tokių silpnų, kaip mes, jie nepriima.
– Nesuprantu tik vieno, Asvėja, – Nojaus pečiai nusviro, o iš rankų iškritęs peilis garsiai trenkėsi į grindis. – Kaip drįsai susidėti su tuo, kuris sunaikino visą mūsų pasaulį? Tik pažiūrėk, kokiame skurde gyvename, o ką jau kalbėti apie nuolatinę baimę, kai žinome, kad jis bet kada gali sugrįžti ir išsiurbti iš mūsų paskutinę gyvastį? Ne, leisk atspėti, tam ir susidėjai su juo, kad liktum gyva ir sėdėtum jo pašonėje, ar ne? Tačiau kas tokio nutiko, jog nusprendei nuo jo pabėgti?
– Palauk, viskas visai ne taip, – pertraukė jį Asvėja, galiausiai pakildama nuo grindų. – Aš tavęs neapgavau, Matijus buvo pirmas, su kuriuo užmezgiau artimą ryšį, net nežinodama tikrosios jo prigimties. Jis manimi pasitikėjo, norėjo, kad tapčiau jo žmona, todėl ir išdėstė man visus savo planus. Neįstengiau patikėti tuo, ką išgirdau, dėl to pasirinkau palikti Matijų, ir tik susipažinusi su tavimi sužinojau, kad manyje jau auga gyvybė.
– Ir vis tiek nusprendei auginti Marą, nors žinojai, kad ji gali tapti tokia pat žudymo mašina, kaip ir jis?
– Mara mano dukra, kodėl turėčiau ja atsikratyti? Visai nesvarbu, kokios joje slypi galios, svarbiausia, kad Matijus to niekada nesužinotų ir jomis nepasinaudotų, būtent todėl ir išsiunčiau ją į Uždraustąsias žemes.
– Vadinasi, teks rasti būdą, kaip ten įsibrauti ir nudėti ją savomis rankomis, kol dar neatsiskleidė visa jos galia.
– Prašau, juk tai beprotybė, – persigandusi Asvėja pačiupo jam už rankos, bet Nojus grubiai ją nustūmė. – Maldauju tavęs... neliesk jos...
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Pratęsiau ištrauką apie tuos pačius veikėjus, kurie pasirodė antroje užduotyje. 😊
BINABASA MO ANG
Tobulėjame rašydami
RandomAlbumas, skirtas kūrybinio rašymo projektui „Tobulėjame rašydami", kurį organizuoja @rasytoju-Lyga.