Son mesajdan sonra telefonumu yatağa bırakıp banyoya ilerledim, kapıyı açıp içeriye girdim ve hızlıca bir duş alıp kendime geldim.Dişlerimi fırçalayıp aynadan kendime baktım ve odama geri dönüp, dolabımın önünde geldiğimde kapağını açtıp ne giyeceğimi düşündüm.
Elime ovarsayz beyaz bol tişörtü çıkarıp üstüme geçirdim. Altıma da yine aynı bol sihay pantolonumu alıp önce iç çamaşırımı sonra da elimdeki pantolonu giyindim.
Üstüm hazır olduğunda dolabın kapağını kapattım ve aynadan kendime baktım. Yüzüm çok renksiz durduğu için göz altlarıma çok hafif kapatıcı sürdüm ve dudaklarım da kuru olduğu için çilekli lipbam sürdüm.
Saçlarımı da elimde düzelttikten sonra telefonumu yatağın üstünden alıp odamdan çıktım.
Alt kata inip portmantodan evin anahtarını alıp beyaz convers'imi alıp giyindim ve evden çıktım.
Sahil evimize çok uzak sayılmadı 5-7 dakikada orda olurdum.
Taehyung...
İlişkimiz bu son 2 ayda çok inişli çıkışılıydı, korkuyordum teteyi kaybetmekten çok korkuyordum.
Ne yapmam lazım bilmiyordum, konuşunca işe yaramıyordu, aramıza mesafe koydum düzelir sandım, düzeldi de ama kavga işlerinde sürekli taehyung çıkıyor ve ben bundan yoruldum.
Zarar görme dedikçe sanki inadıma gidip kavga ediyordu. Ona kızmaktan, onunla tartışmaktan yorulmuştum.
Benim öpmeye kıyamadığım suratı hafta da bir defa yara içinden kalıyordu. Onu öyle görmek içimi sızlatıyordu,ama benim aptal sevgilim akıllanmıyordu.
İlişkimiz de hiç büyük tartışmalar olmazdı, arada kıskançlık krizine giriyordu ama öpücüklerimle sakinleştiriyordum onu.
Şimdi öyle değil. Bogum'u zaten reddetmiştim olayı büyütmesi aşırı gereksizdi. Onu reddettikten sonra görmemiştim bile.
Taehyung böyle yaptıkça yaşadığım şeyleri ona anlatmak istemiyordum.
Neden bu saatte beni çağırıyor bilmiyorum ama korkuyordum.
Beni silemeyeceğini biliyordum.
Sevdiğim kadar seviliyordum.
Düşüncelerimden sıyrılıp sahile girdim ve hızlıca etrafıma baktım ama taehyung yoktu.
Telefonumu cebimden çıkartıp aradım ama açmadı, bu beni endişenririrken tekrar etrafıma bakmak için arkamı döneceğim sırada belimden karnıma doğru sıkı bir tutuş hissettim.
Taehyung'du. Kokusundan anlamıştım.
Ona dönmek için ellerimi esmer kollarına koyup etrafimda döndüm.Yüz yüze gelince kollarımı boynuna doladım, O da ellerini belime daha sıkı sarıp imkanı varmış gibi daha çok kendine çekti bedenimi.
Gözlerine bakınca bana kare gülümsemesin sundu. O gülünce bende tavşan dişlerim görünene kadar güldüm ve söze girdim." Seni göremeyince korktum yah!" Dedimde dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Geri çekilince bu sefer o konuştu. " korkma bebeğim, burdayım " diye sakince konuştu.
Kollarımı boynuna daha sıkı sarıp parmak uçlarıma çıktım ve burnunun ucundaki beni öptüm. Ayaklarımı geri indirip ona alttan alttan baktim.
Neden bu saatte burda buluşalım dediğini merak ettiğim için konuşmak adına ağzımı araladım. " Neden burda ve bu saatte buluşalım dedin ki gelseydin eve?" Diye sessizce mırıldanıp gözlerine baktım.