Hoseok'un yanına gelmişlerdi.Lobide oturmuş iki sevgili, hoseok'un telefon görüşmesinin bitmesini bekliyorlardı. Jungkook kafasını büyüğünün geniş omuzlarına yaslamış, taehyung'un büyük ve yüzüklü parmaklarıyla oynuyordu.
Taehyung ise sağ kolunu, jungkook'un beline yaslamış, arada küçük öpücükler konduruyordu küçüğünün saçlarına. Jungkook sıkıldığını hissediyordu. Geleli yarım saati çoktan geçmişti, ama sürekli hoseok'u arayıp randevu isteyen müşteriler olduğu için küçük bir sohbet edip gelen çağrıları yanıtlıyordu.
" Bebeğim birşey mi oldu?" Diye sordu taehyung, küçüğünün asık suratına bakarken. Jungkook derin bir nefes alıp kafasını büyüğünün omuzundan kaldırdı ve " sıkıldım. Ne zaman başlayacağız?" Diye kısık ve çekingen bir tonda mırıldandı.
Taehyung ise gülüp küçüğünün alnına öpücük kondurdu ve " bekle, ben gidip konuşayım sen otur bir yere kıpırdama" diye mırıldandı. Jungkook uslu çocuklar gibi başını olumlu anlamda sallayıp büyüğünün elini bıraktı.
Taehyung küçüğüne son kez bakıp, biraz ilerdeki arkadaşının yanına gitti. Jungkook ise yutkunup arkasına yaslandı ve kollarını göğsünde birleştirdi.
Ayakları koltuğun üzerinden yere değmediği için küçük ayaklarını sağa, sola, öne ve arkaya doğru sallamaya başlamıştı.
" of çok yakışıklı! Bu tavlasam varya!" Yan tarafta biraz ileride, taehyung'a bakan iki kız gördüğünde, ayaklarını sallamayı durdurmuş ve konuşmaya kulak kabarmıştı.
" gerçekten çok yakışıklı" dedi diğer kız büyülenmiş gibi taehyung'a bakarak. Sinirle dişlerini sıktı ve yerinde dikleşti. Kıskançlık damarları kabarıyordu. Jungkook büyüğüne bir bakış atıp tekrar kızlara döndü.
" sevgilisi var mı acaba?" Diye sordu kısa ve siyah saçlı kız. Jungkook derin bir nefes alıp küçük ellerini yumruk yaptı ve " evet sevgilisi var. Benim!" Diye ayağa kalkıp elinde olmadan bütün sinir ve kıskançlığıyla bağırdı.
İki kızda jungkook'a dönüp baştan aşağıya süzdüler. Jungkook kafasını yana yatırıp oda süzdü kızları. Siyah saçlı kız " ee ne olmuş?" Diye pişkin bir şekilde soludu.
Jungkook bununla daha çok sinirlenip dişlerini sıktı ve " seni yolarım pis kadın!!" Diye âdeta çığlık çığlığa bağırdı. Tam onlara doğru saldıracağı sırada belinden karnına doğru, yumuşak ama sert bir baskı hissetti.
" çocuğa bak utanmasa bizi dövecek!" Diye bağırdı siyah saçlı kız ağlak bir tonda. Jungkook minik ellerini karnındaki kola sarıp " bırak beni! Bırak parçalayacağım bu pislikleri!" Diye cırladı.
Taehyung " bebeğim sakin olur musun? Ne oldu birden bire?" Diye sakin bir tonda konuştu ama Jungkook sinirle arkasını dönüp kendisine bakınca susmak zorunda kaldı. " ne mi oldu?! Sana sulanıyor bunlar taehyung!" Diye ağlamaklı bir tonda konuştu.
Taehyung kaşlarını çatıp sinirle karşısındaki iki genç kıza baktı. Siyah saçlı kız taehyung'un ona bakmasıyla " biz birşey demedik. Kendi aramızda sohbet ediyorduk" diye tatlı olduğunu düşündüğü bir surat ifadesiyle konuştu. Taehyung kızın bu halinle yüzünü buruşturup " dönün önünüze! Benim veya sevgilim hakkında konuştuğunuzu duyarsam olacaklardan ben sorumlu değilim!" Diye sinirle bağırdı.
Jungkook kızların düşen suratına bakıp kıkırdadı.Taehyung kollarını küçüğünün belinden çekip kendine yasladı. Jungkook arkalarına bile bakmadan koşar adım giden kızların arkasından " aptallar!" Diye ağlamaklı bir tonda konuştu.