0.4

318 11 0
                                    

SELAMM NASILSINIZ SİZCE BÖLÜMLER NASIL İYİ OKUMALAR

BU BÖLÜMÜN SONUN DA LÜTFEN KARAKTERLERE KARŞI NE HİSSETTİĞİNİZİ YAZIN🌷✨🌷

Şimdiki Zaman...

Tuvaletten çıktıktan sonra yanlarına gidecektim ki Mert in gittiğini gördüm ay merakımdan nerdeyse hiç kalkamamıştım.En fazla 10 saniye durup çıkmıştım.

Nida nın yanına gittiğim de sinirliydi onu anlayabiliyordum."noldu balım"konuşmamla bana doğru döndü.

"Elom sonra konuşalım mı?"onu başımla onayladım ve yanağına bir öpücük bıraktım.O sıra da annemleri görmemle gülümseyerek el salladım.

Annem de el salladı ve yanımıza gelip oturdular.Annem yanağımı sıktı ve Nida ya döndü."nasılsın güzelim."Nida da benim gibi sevecen bir kızdı ona iyi davranana her zaman iyi davranırdı.

Nida anneme gülümsedi ve sonra konuşmaya başladı."iyiyim siz nasılsınız"

"Ben de iyiyim güzelim bu arada ben Aslı.Bana Aslı teyze diyebilirsin."

"Tanıştığıma çok memnun oldum ben de Nida"Merve teyze boğazını temizledi ve konuşmaya başladı."ben de şu anki adımla heykel ama normal de adım Merve"

Herkes güldü ve ardından Nida konuşmaya devam etti"Tanıştığıma memnun oldum"

Yemek sipariş vermiştik herkes pizza yemeye karar vermişti.Pizzalar gelene kadar birlikte yemek yemiştik sonra annemler takı almaya karar vermişti biz de annemlere haber verip sinema bölümüne çıkmıştık.

Şu an film seçiyorduk.Ben komedi seçmiştim Nida ise korku filmine girme konusun da baya ısrarcı olmuştu.Ben de onu kıramayıp kabul etmiştim.

Biletleri en arkadan almıştık Yanyana iki sıra boşluk vardı diğer heryer doluydu.Filmin başlamasına az kaldığı için salona girdik.

Sıramıza çıkarken gördüğüm yüzle dondum Mert buradaydı hem de bizim sırada yanındakiler sanırım arkadaşladıydı yanın da bir kız diğer yanın da ise bir erkek vardı.Filme 5 kişi gelmişler di.

Nida da onları görmesi ile bana baktı."istersen gidebiliriz Nidam"Mert kızla çok samimiyim di."gerek yok güzelim sonuçta senin abin kaçmamıza gerek yok."onu başımla onayladım ve sonda gidip sıranın en sonlarına oturduk ben duvardan 3 Nida ise 2 sıra önce oturuyordu Nida nı yanın da bizim yaşımızda bir adama benim yanım da ise Mert'in samimi olduğu kız vardı.

Mert bizi fark etmesiyle kaşlarını çatarak baktı ve konuşmaya başladı."sizde mi burdaydınız."ben daha cevap vermeden Nida konuşmaya başladı"ortak alan bu kadar şaşırmamalısın."Mert kafasını salladı ve yanında ki kızla konuşmaya devam etti sanırım bizden bahsediyor du ama konuşurken arada çaktırmadan Nida ya bakıyor du Nida önüne baktığı için fark etmese de ben fark etmiştim.

Filmin başlaması  ile önüme döndüm ama dönmez olaydım daha başından bile çok korkunç olduğu belli oluyor du.Bu saatlerin çok zor geçeceğini daha filmin başın da anlamış olduğumun verdiği korkuyla izlemeye devam ettim.

🌷✨🌷

Allahım neydi günahım diye bağırmak istiyordum.Herkesin bağırmasıyla ben daha fazla bağırıyordum.Yanıma baktığım da yanımda ki kız Mert e sarılmıştı.Diğer tarafım da ise Nida yanında ki çocuğa sarılmıştı.

Kızdaki şansa bak be.Yanına almış yakışıklıyı film izliyor ben de oturmuş duvardaki noktaladı sayıyorum.

Filmin molaya girmesi ile ışıklar birden açıldı sonun da rahat bir nefes alabilmiştim.Mert'e bakmamla Nida ya öldürücü bakışlar attığını gördüm Nida ise daha yaptığını anlamamıştı Nida rahat bir nefes aldı ve sonra yaptığını anlamış gibi adama sarılmayı burakıp özür diledi.Adam ise ona tebessüm ederek karşılık verdi.

Bunaldığım için Nida ya dokundum ve dikkatini bana çektim"dışarı çıkalım bunaldım"beni başıyla onayladı hızla birlikte dışarı çıktık Mertte ile kız bizim arkamızdan dışarı çıkıyor du ,diğer arkadaşları ise hala oturuyor du.

Mert yanıma geldi ve konuşmaya başladı."annem bana mesaj atmış Nidayı da seni de ben eve götürecekmişim onlar eve geçmiş."onu başımla onayladım ve hızla koşarak giden Nida nın yanına gittim.

"Annemler gitmiş bizi Mert bırakacakmış."başını hayır anlamın da salladı."hayır istemiyorum ben taksiyle giderim güzelim."derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.

"Hayır bizimle geleceksin ve itiraz istemiyorum." Bana çoğu zaman karşı gelmezdi başını salladı.Ve birlikte gidip bir kaç abur cubur alıp salona geri girdik.

                        🌷✨🌷

Film bitmişti ve bize gidiyorduk.Ben önde Nida arka da oturuyordu.Hiç konuşmadan eve kadar gelmiştik.

Annem ve babam sanırım dışarıya çıkacaklar dı.Bu kadın da hiç yorulmazmıydı be.Annem ve babam Metin arabasını görmesi ile bize doğru geldiler.

"Hoş geldiniz kızım."bunu babam demişti.Ona gittim ve sarıldım."Sen de hoş geldin Nida cım."Nida gülümse di ve babama cevap verdi."hoş buldum Fırat bey."ona ailede ki herkesi tanıtmıştım.

"Şey ben gideyim artık."annem Nida nın daha fazla konuşmasına izin vermeyerek konuşamaya başladı."Nida kızım bir bizimle gelirmisin seninle bir şey konuşmam gerek."

Garipsemiştim acaba ne konuşacaklardı Nida önce bana baktı ve sonra kafasını salladı.

Yazardan...

Arka bahçeye doğru gitmiştiler ve Elaların onları duyamayacağı yere gelince durumuşlardı.

Nida Aslı nın onu tanıdığını bilmiyordu.Aslı bunu anlamıştı.Aslı her şeyi biliyordu neden ayrıldıklarını bile

Ama Nida ya kızamıyordu çünkü doğru olanı yapmıştı.Olayları öğrenmek istememesi onu suçlu yapardı ama Mertte eğer bana güvenmiyorsa açıklamaya gerek yok diyerek açıklamamıştı.

Aslı konuşmaya başladı"kızım biliyoruz istemeyebilirsin ama Ela için bu gerekli daha tam tamına bize alışmadı rica etsem bir hafta biz de kalırmısın."aslın da bu yanlıştı Ela onlara alışmıştı Ela onu sevdiğini hissettiren insana çok çabuk güvenirdi ama Nida nın onlar da kalması Ela ya iyi geleceği için kabul etti Nida.

Bu sefer Fırat konuştu "o zaman Mertle birlikte eşyalarını almaya gidersiniz birazdan"ısrar etmesine izin vermeyip ikisi de ordan uzaklaştılar.Geriye sadece Nida ve anılar kaldı...

SELAMMM BÖLÜMÜ BASIL BULDUNUZ

PEKİ SİZCE NİDA MI YOKSA MERT Mİ

ÇOK SAKİN GİDİYOR BÖLÜMLER O YÜZDEN BİR SONRAKİ BÖLÜMLERE HAZIRLIKLI OLUNN✨🌷✨

🌷✨🌷

AŞİRET ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin