0.8

195 7 0
                                    

SELAMLARRRR NABERSİNİZZ EVETTT 300 e ÖZELL YENİ BÖLÜMM İYİ OKUMALAR LÜTFEN OY VE YORUM ATINN💐

Evet ne kadar ısrar etsem de Araz abimle yanlız konuşayım diye gitmişti.-kesinlikle Mert abimin öldürecek gibi bakmasından değil-şimdi ben kafamı Mert abimin omzuna koymuştum ve konuşmadan denizi izliyorduk.

"Nidayı nerden tanıyorsun.Bana anlatmıyor."artık ona bakıyordum oda bana."güzelim bak iki taraftan da olay farklı o nun için önce anlaşalım sonra ben anlatayım söylediklerimi Nida ya söylemeyeceksin."tamam anlamın da başımı salladım o da anlatmaya başladı.Anlatırken gözleri dolmuştu."bak şimdi biz sevgiliydik ondan sonra bir gün buluşacakken benim bir işim çıktı ondan sonra ona onu alamayacağımı söyledim.Ve buluştuğumuz yere kendi gitmesini söyledim.İkimiz tam buluşacakken bana eskiden beri takıntılı olan kız geldi ve beni öptü.Nida da onu aldatıyorum sandı.Aslın da sorsa ona her şeyi söyleyecektim ama o sormak bile istemedi."gözlerim sonuna kadar açık onu dinliyordum.Bu nasıl olabilir di.Abim ile en yakın arkadaşım eskiden sevgilimiydi."Onu hala seviyor musun."sorumla ilk başta etrafa bakındı.Sanırım cevaplamak istemiyordu ama sonra evet anlamın da başını salladı."onu hala eskisi gibi çok seviyorum ve kıskanıyorum ama bunu sadece sen bil tamam mı."tamam anlamın da başımı salladım "abi bak bu konu istersen son kez açılsın ama ona o sormasa bile gerçekleri açıkla çünkü biz böyleyiz çok sevdiğimize insanları kaybedince gözümüz hiç bir şeyi görmez."biraz düşündü ve cevap verdi "her şey o kadar kolay değil be güzelim olmaz artık geçti."geçmemişti ama abim bunu fark edemiyor du

💐

1 hafta geçmişti annem ve babamla genel de görüşmüştüm ama o nun dışın da hiç odam dan çıkmamıştım.Yani sadece onlar odama geliyor du.Mert abimin ısrarlarına dayanamamış ve eve geri gelmiştim.Mert abim ile bugün tatile gidecektik.Annemlerden izin almak çok zor olmamıştı.Saatin gece 4 olduğunu saymazsak keyfim yerindeydi çünkü hem Mert'in bir arkadaşı hem de Nida geliyor du.

Nida yı getirmek acayip zor olmuştu.Onda da Mert Abi mi hala sevdiğini abime söylemek ile tehtid etmiştim.Deli kız hemen kabul etmişti.Ayy Antalya da çok güzel vakit geçirecektik.Nidayla ben bir oda da Mert abimle de arkadaşı bir oda da kalacaktık.

Şimdi de Nida nın gelmesini bekliyorduk hanımefendi uykusundan geç kalktığı için biraz bize göre geç kalmıştı.

Yaklaşık beş dakika sonra Nida nın da gelemsiyiyle uçağa girdik hava gerçekten şu an çok sıcaktı gece olmasına rağmen.Uçağa gittiğim gibi kendimi uykuya bıraktım.Gelene kadar da kalkmayı düşünmüyordum.

💐

Ay bu çocuk resmen Nida ma yürüyor laa.Şu an kafede oturuyorduk.Ve Mert'in arkadaşı Barış Nida ya yürüyordu.Ama bendiniz Mert in bakışlarından keyif alıyordum.Kıskançlık.Barış a öldürecek gibi bakıyordu abim.bu erkekler de kıskançlıktan hariç duygu zor bulunur.

"Güzellik benim de bir tane kardeşim var işte senden 3 yaş falan küçük."Nida yı tanıyan biri bu adamla ilgilenmediğini anlardı.Ama adam ya anlamıyordu ya da aptal gibi gösteriyor du kendini.

Abim in bakışlarına dayanamayarak ve ben iyi bir arkadaş olduğum için arkadaşımı düşünerek araya girdim." Şey ya akşam sahil güzel oluyor hem de gitar çalıp şarkı söyleyen gençler oluyor gidelim mi."herkes olumlu anlam da başını salladı.Gerçekten geceyi çok seviyordum özellikle kimseden utanmadan yolun ortası olsa bile yatıp ayı ve yıldızları izlemek istiyordum.Ama bu aralar yapmama kararı almıştım çünkü ben sevdiğim şeyi yaparken düşünceme birisi giriyor du.Araz.Hayır ona bu kadar kısa süre de aşık olduğumu düşünmüyorum ama hoşlanıyordum.

Deniz kenarım da tam da istediğim gibi insanlar daire şeklim de oturmuş gitar çalıp birlikte şarkı söylüyorlar dı.Şu an ise aldattım şarkısını söylüyorlardı.Hepimiz daireye katıldık ve söylemeye başladık.Ve sıra en sevdiğim kısma gelmişti.

Aldattım dün gece gördüğüm
dört kızla aynı anda yattım.
Haklıydın,senin arkamdan çevirebilecek iş bırakmadım.

Hoppp gençler bakışma geçti Mertle,Nida bi bakıştı sanki Allahım bu çocuklarımı noğlur affettir. Yoksa ben dövcem yarabbim.


SELAMMMMMM NABERSİNİZZZ

300 OLMUŞUZZ HERKESE TEŞEKKÜRLER.SEVİLİYORSUNUZZZZ💐

BÖLÜMÜ DÜN YAZMIŞTIM AMA BUGÜN ATABİLİDİMMM

AŞİRET ABİLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin