Nefret

26 5 2
                                    

Lina elindeki sıcak kahveyle ilerlerken Bora ona çelme takmıştı.

Lina yere düştüğü anda canı yanmaya başlamıştı. Acıyan şey dizleri değildi, elleriydi.

Çünkü sıcak kahve sağ eline dökülmüştü ve eli yanmıştı.

Bora kahvenin döküldüğünü görmüş ama hiç umursamamıştı. Lina'nın canı acırken Bora onun yanından gülerek geçip gitmişti.

Etraftaki öğrenciler hemen Lina'ya yardım etmeye koşmuştu. Tanımadığı 3 kişilik bir erkek grubu onu hemen revire götürmüştü.

Revirde Lina'nın eli krem sürülüp sargıya sarılmıştı. Lina onlarla birlikte hemşireye teşekkür edip odadan çıkmışlardı.

Lina "Sizede çok teşekkür ederim"

Atlas onlardan önce hemen atılmıştı. "Rica ederiz ne demek" Baran ve Tuna'da gülümseyerek yanından ayrılmışlardı.

Üçü birlikte ilerlerken Atlas geri dönüp Lina'ya seslenmişti. "Şey bir saniye bekler misin? "

Lina durdu. "Evet?"

"Şey ben şey dicektim de" Atlas Lina ile tanışmak istiyordu ama şuan tanışmak çok erkendi ve bu saçma olurdu. Bu yüzden bu sorudan vazgeçip başka birşey sormaya karar verdi.

"Imm şey iyi olup olmadığını sormayı unuttum da onu sorcaktım"

"Bu muydu yani şey yani evet iyiyim" dedi sırıtarak. "Tekrardan teşekkürler"

"Ah tabi rica ederim"

Atlas fırsat bu fırsat diyerek fikrini tekrar düşündü ve uyguladı.

"Ha şey bu arada ismin neydi?"

"Lina, senin?"

"Bende Atlas, memnun oldum" diyerek elini uzattı, Lina da karşılık verdi.

Onlar el sıkışırken Bora kantinden çıkmıştı. Onları böyle el ele görünce aslında birşey hissetmemesi gerekiyordu ama kalbi hızla atmaya ve acımaya başlamıştı.

Bu çok garipti çünkü Bora ondan nefret ediyordu neden böyle kıskanmıştı ki şimdi?

Bora yanlarından geçip gitmişti. Atlas da arkadaşlarının yanına döndü. Baran ve Tuna parmaklarını sallayarak "vay şerefsiz vay sen aşık da mı olurdun lan" dediler.

Atlas "olm susun amk kız duyucak  boş yapmayın yok öyle birşey sadece tanıştık o kadar"

...

Çıkış zili çalar çalmaz herkes çıkmaya başlamıştı. Atlas'ın gözü o kalabalıkta Lina'yı arıyordu ama onu görememişti.

Lina Atlas'ın arkasından ilerliyordu ama Atlas'ı fark etmemişti. Atlas arkasını döner dönmez Lina'yla karşılaşmış ve çok mutlu olmuştu.

"Aa naber Lina daha iyi misin?"

"Evet iyiyim Atlas sen nasılsın?"

"Bende iyiyim Lina. Çıkışa kadar birlikte yürüyelim mi?"

"Olur tabi neden olmasın"

...

Lina serviste cam kenarında yer bulabildiği için çok sevinmişti. Ardından Bora binmişti servise ve çok sinirli görünüyordu.Bora hemen Lina'nın yanına oturmuştu ve çatık kaşlarıyla Lina'ya bakıyordu.

"Hayırdır Bora noluyo başka yer mi kalmadı?!"

"Lina sus ve soruma cevap ver"

"Şaka mısın sen Bora önce elimi yakıyosun sonra gelip bana burda hesap soruyosun?"

Herkes Öldürür SevdiğiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin