1. bölüm ( Balo )

3 2 15
                                    

Efsunun anlatımıyla

Yeni gelen kitaplarımı inceleyip ondan sonra da yerleştiriyordum bayadır bu anı bekliyordum çünkü tam tamına elli kitap aldım ay çok severim kitap almayı sebepsizce şuan acayip mutluyum sanırım kendimi tutmayacağım hemen benim çığlık atmam lazım.

"Yaho " diye bağırdım sonra odanın kapısının orada Denizi yani canım kocamı gördüm .

"Canım iyi misin ?" Dedi

" Evet iyiyim hayatım sadece kitaplarımı yerleştiriyordum da bir an heyecanlandım kusura bakma "dedim
"Ay sevinmene kurban olayım bebeğim iyi okumalar diliyorum sana benim şimdi Serkan ile bir iş halletmem gerekiyor da ben gidiyorum bebeğim "dedi ve arkasını döneceken ben seslendim ona .

"Hey beni gitmeden önce bir kere bile öpmeyecek misin ? " diye sordum sonra yanıma geldi çapkın bir gülümsemeyle yanağıma bir öpücük kondurdu ve sonra bana bakarak konuşmaya başladı.

"Şuanlık bununla idare et güzelim söz veriyorum dönünce seni öpücüklerle boğacağım "dedi yine o çapkın gülümsemesi vardı .

"Seni sapık hemen git lan "dedim ve o da sırıtarak odadan çıktı.

Ayağa kalktım banyoya doğru yürüdüm sonra elimi yüzümü yıkadım azıcıkta bakım ve makyaj yaptıktan sonra kıyafet seçmeye başladım acaba ne giysem ? Diye düşünmeye başladım . Sonra karar verdim ne giyeceğimi hemen giyindik ten sonra telefonum çaldı arayan Selin di.

"Alo Selin " dedim
"Kız ne zaman geleceksin?"dedi
"Çıkıyorum şimdi evden sen dedikoduları ve yiyecek , içecekleri ayarla "dedim ve kapattım hemen el çantamı da hazırlayıp evden dışarı çıktım ve arabama atladım.

Denizin anlatımıyla

" Tamamdır dediğin gibi yapalım biz onu tamam mı ? "Diye sordum .

"Tamamdır Deniz bey yarın başlarız o zaman ona "dedi Serkan bana gülümseyerek başını salladı bende aynısını yaparak cevap verdim ona .

"Şuan başka bir şey yoksa benim birisiyle konuşmam gerekiyor " dedim .

"Yok Deniz bey bende dosyaları falan ayarlarım "dedi ve başımı sallayıp odadan çıktım.

Yiğit'i arıyordum kaç gündür ama ulaşamıyorum ona acaba neredeydi acaba beni mi kıskandı o piç yani benim neyimi kıskanmasın ki ben mükemmelim.

"Öykü bana kahve yapar mısın ? " diye sordum . Öykü benim 2. Sevgilim di onunla çalışmak güzeldi özellikle mola saatleri ... onunla harika vakit geçiriyordum neyse benim biraz kafamı dağıtmam lazımdı o yüzden dışarı çıkacaktım ama ilk kahvemi almam lazımdı ofisin mutfağına doğru yürüdüm.

"Kahven hazır hayatım "dedi bana gülümseyerek onun yanağından öperek .

"Sağol bebeğim ben şimdi dışarı çıkacağım hava almaya gidiyorum bugün çok çalıştım ."dedim ve tekrar öpüp yanağından sonra kahvemi alıp dışarıya doğru gittim.

Bir banka oturup kahveden bir yudum aldım ve etrafa bakınmaya başladım . Bir adam gördüm ve bana doğru geliyordu sanki çok tanıdık geliyordu bana kim di bu hm he evet bu Yiğiti şuan bana doğru geliyordu piç çok kudurmuş olmalıydı yüzü sinirli görünüyordu.

"Hayırdır seni buraya hangi rüzgar attı ." Dedim gülerek o da ellerini sıkıyor du .

"Sana sormalı neden geldim acaba ?"dedi sakince.

"Acaba ?" Dedim gülerek .

"Acaba Efsun gerçekleri öğrendikten sonra da yanında kalacak mı ?"dedi sırıtarak.

Benim Karanlık YanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin