Tanıtım

24 5 4
                                    

Yeni hikayedennn merhabaaaa şimdi şöyle KARAKTERLERİ TANITAMAM ÇÜNKÜ ÇOK FAZLALAR. Hikayeyi okudukça anlarsınız

Karakter listesi
Hana(Baş kız karakter)
In-yonjun(Hana'nın en yakın arkadaşı)
Soeyon
Remi
Hyunjin(Baş karakter)
Chan(Hyunjin'in en yakın arkadaşı)
Jisung
Felix
Jeongin
Seungmin
Minho
Changbin
Ryunjin
Jisoo
Lisa
Jennie
Rosê

Şimdi neden tanıtamayacağımı anlamışsınızdir ehem-

Konu:

Ölümün çiçeği... İnsanların elinde belirir bu ölümün geldiğini belirtir. İki ana muhafız gelir ve kılıcı kalbine saplar insan buhar olur acı çekmeden... Bunu tek bir şey kurtarabilir gerçek aşk insanın elinden alırsın çiçeği sen gerçekten seviyorsan ikinizinde başı bir ay boyunca kurtulmaz tek bir şart "Birbirinizi kurtarmalısınız". Yoksa ölürsünüz. Peki gerçekten sevmeyip hava olmak için çiçeği eline alanlar? Onlar acı çeker ölümü dileyene kadar ve sonra ölürler acı çekerek. Ana çiçek kimse yerini bilmiyor. Bir sürü muhafız tarafından korunduğu söyleniyor, o çiçeği koparırsak... Her şey biter, İnsanlar gerçek aşkı aramak zorunda kalmaz.

Ben Hana gerçek aşkı hiçbir zaman aramadım, çünkü benim babam öldü anneme çiçek geldi babam eline aldı fakat unuttuğu bir şey vardı. O annemi aldatmıştı... Sarhoştu ama aldatmıştı. Bunun cezası tek taraflı ölümdür bu yüzden benim babam acı çekerek öldü...öldürüldü. Her güneş tutulmasında on üçüncü yaşıma doğum günüme dönüyorüm. Ama babamı hiçbir zaman kurtaramadım. Her güneş tutulmasında deniyorum. Olmuyor. Başta dediğim gibi gerçek aşkı hiç aramadım. Onu görene kadar...

Umarım begenirsinizzzz Mafyaların oyununu biraz daha uzatmaya karar verdim ama max 5 bölüm görüşmek üzereeee

Flower Of Death  ~Hwang HyunjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin