O naszych dziennikarkach

96 15 2
                                    

Cześć! Jestem fantasy_world0 ale najłatwiej będzie po prostu Oli.

Na wattpada trafiłam w poszukiwaniu fanfików, a kiedy watt w przeglądarce wymagał założenia konta - zrobiłam to. Niedawno minął rok bycia na tej platformie. Nie spodziewałam się, że spędzę tu tyle czasu i poznam tyle wspaniałych osób. 💜

Coś o mnie:
Kocham czytać książki fantasy, kryminały, horrory, thrillery i książki tego typu. Za to od zawsze nie przepadałam za romansami. Wychowałam się na „Baśnioborze" Brandona Mulla i teraz próbuje pokazać go mojej siostrze 😂
Często nadużywam emotek, a nawet za często. Gram w tenisa, jeżdżę na rowerze i biegam (a potem narzekam na brak czasu).

O wywiadach

Będę próbować w każdym z wywiadów zaprowadzać miłą atmosferę. W końcu ma to być przyjemność, a nie przymus. Od osoby z którą rozmawiam oczekuje tego samego.

Jestem w stanie podejmować wiele różnych tematów i je wymyślać. Gwarantuje Wam ciekawe i różnorakie pytania. Postaram się, aby każdy wywiad był inny!

W wywiadzie na pewno pojawią się dwa pytania:
„Jak trafiłeś/aś na wattpada?"
„Opowiesz coś o Swoich książkach? Zamierzasz jakąś napisać?"
Dla osób, które lubią być przygotowane 😉

To już wszytko! Życzę Wam miłego dnia i zapraszam do zasad!

To już wszytko! Życzę Wam miłego dnia i zapraszam do zasad!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis WilczaZjawa

Hejka nazywam się WilczaZjawa. Dopiero rozpoczynam swoją pracę jako dziennikarka jednakże z miłą chęcią z wami zacznę pracować. Jak zapewne zauważyliście już udało mi się przeprowadzić dwa wywiady, więc patrząc na nie możecie sami dać ocenę, czy chcecie się do mnie zgłosić czy też nie.

Staram się, aby pytania były różnorodne i obserwuje także najpierw profil czekając na jakieś informacje. Opis na watt nie jest przecież bez powodu i ma nam pomagać z różnego rodzaju komunikacją. Mogę rozmawiać o wszystkim jednakże przyznam, że są tematy, w których nie nie odnajduje, a wtedy wolę się na pewne tematy nie wypowiadać.

Coś o mnie? Jestem wielką fanką fantastyki, yaoistką, a także miłośniczka zwierząt. Uwielbiam słuchać muzyki i robię to praktycznie cały czas dzięki czemu do głowy wpadają mi różne pomysły.

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz