D - Dziennikarz - WilczaZjawa
E - ewolucjaD: Jak ci minął dzień?
E: Hej! Właściwie bardzo dobrze. Jakiś czas temu wróciłam od przyjaciółki i cziluje sobie przy gierce 😉
D: Ciekawie, a w co grasz?I od razu jakbyś mogła wyjaśnić na czym gra polega
E: Stardew Valley. W skrócie ma się swoją własną farmę o którą trzeba dbać i wykonywać zadania. Niby nic takiego ale jest naprawdę wciągająca!
D: Kreatywne z pożytecznym, że tak ujmę. Jeśli pozwolisz to mam parę pytań odnośnie twojej powieści. Skąd pomysł na tą książkę?
E:Szczerze? Nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Chciałam stworzyć coś na swoich własnych zasadach z lekko alternatywnym światem i czymś co nie pozwala ludziom na wolność.
D:Ciekawa koncepcja zwłaszcza, że wyróżnia się na tle książek, ktire czytałam. Zazwyczaj brak wolności był powiązany z niewolnictwem, a w " Łowcy" tego nie ma. A bohaterowie ? Nazwisko Angel chyba nie jest tutaj przypadkowe
E: Oczywiście, że nie jest! W okół Angel kręci się praktycznie cała fabuła i nie jest przypadkowe w żadnym calu. Praktycznie w każdym rozdziale pojawi się na ten temat jakaś wzmianka. Ta rodzina skrywa za sobą naprawdę dużo tajemnic i nie będzie nam dane się o tym dowiedzieć jeszcze przez dłuższy czas.
D: Angel oznacza anioł, ale z tego co pokazuje nam postać Andreasa Harta ten anioł ma mroczne wcielanie można by rzec, że jest symbolem bólu i cierpiania. Właśnie skąd pomysł na głównych bohaterów? Mowie tutaj o naszym kochanym łuczniku i Panu mroku
E:Ojj tak. Z zewnątrz Angel są wybawicielami ludzkości i ludzie śmiało mogliby rzecz, że bez nich świat przestałby istnieć, co też jest prawdą, natomiast za tym wszystkim stoją rzeczy, które są wręcz niewyobrażalne. Na szczęście Darriona, wiedzą o tym wszystkim tylko nieliczne osoby, które również czerpią z tego jakieś korzyści. A co do bohaterów to powiem, że Andreas jest postacią którą w jakimś mniejszym lub większym stopniu przypomina mnie. Oczywiście nie aż tak drastycznie i historia, która mu się przytrafiła nie pokrywa się z rzeczywistością ale nadal czuje, że jesteśmy dość podobnymi osobami. Clarence natomiast jest uosobieniem dobrego ducha i pozytywnej energii. Uważałam, że jego charakter będzie dobrze kontrastować z tym smutnym światem. I naprawdę nie wiem skąd wziął się akurat taki pomysł, natomiast w większości czerpie małe inspiracje z różnych rzeczy które obejrzałam czy przeczytałam.
D: Właśnie wspomniałaś o filmach i serialach. Które gatunki i filmy najbardziej są ci bliskie ?
E: Chyba coś koło dramatu i kryminału. Najlepiej jeszcze, żeby gdzieś pomiędzy był jakiś fajny romans
D: A jeśli chodzi o książki? Co najchętniej czytasz?
E:Bardzo różnie. Od dziwnych opowiadań na Wattpadzie po książki psychologiczne i kryminalistyczne.
D: A jakie książki ci się osobiście dobrze piszę?
E:Chyba fantastyka gdzie jestem w stanie wymyśleć wszystko po swojemu i nie muszę trzymać się określonych zasad. Kiedyś pisałam też książkę, którą myślę, że można było zaliczyć do dramatu połączonego z romansem i też fajnie mi się pisał, natomiast chyba ta fantastyka obecnie wygrywa.
D:Faktycznie ją się pisze najlepiej pod wieloma względami. Jakie jeszcze masz hobby?
E:Rysownie… piercing i tatuaże, chociaż narazie nie zabieram się za naukę dziarania.
D:A zazwyczaj co rysujesz? Czy twoje rysunki są powiązane z tym ci piszesz?
E:Ostatnimi czasy rysowałam głównie postacie z anime, aczkolwiek próbowałam narysować Andreasa ale ostatecznie nie byłam zadowolona
D: Czy chciałabyś się może jeszcze czymś podzielić?
E:Byłoby mi miło gdybyś (ty) czytelniku zajrzał do mojego opowiadania. Być może akurat ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej 😄
D: Dziękuję za wywiad i życzę udanego wieczoru
CZYTASZ
Wywiady
Non-FictionChciałbyś opowiedzieć coś o sobie? Podzielić się swoją historią lub po prostu dać się poznać trochę bliżej czytelnikom? Nasze dziennikarki @_Oliwson_ i @WilczaZjawa przeprowadzą z Tobą ciekawy wywiad, który pozwoli Ci zabłysnąć