W: WilczaZjawa
A:Adrianne1407W: Jak sama mówiłaś w zgłoszeniu lubisz czytać książki. Jakie gatunki lubisz najbardziej?
A:Fantastyka, to zdecydowanie gatunek, w którym czuję się najlepiej
W: A jaki jej rodzaj najbardziej przypadł Ci do gustu ?
A: Nie rozdzielam jej na rodzaje. Prawdę mówiąc nawet ich nie rozróżniam. Przyciągają mnie motywy i opis.
W: A jaki motyw jest u ciebie najbardziej popularny?
A: Zdecydowanie enemies to lovers. Myślę to to ogólnie panujący, popularny motyw
W: Jest to popularne, ale też trzeba przemyśleć moim zdaniem jak to się zrobi, żeby nie było to płytkie. Jaka ty masz na to metodę?
A: Powód nienawiść nie może być błahy jak krzywe spojrzenie czy jedno złe słowo. Tak samo nie mów się to szybko zmienić w miłość. Wszystko potrzebuje czasu
W: Zgadzam się, a niestety w niektórych książkach jest to naprawdę słabo zrobione. Jak już mówimy o wrogach w powieści to jakie rasy o ile są w twojej powieści są wrogami?
A: Głównym antagonistą jest wampir. Myślę, że mamy bardzo mało książek, w których są one złe i bezwzględne.
W: Czy ja wiem? Mi się wydaje, że jest na odwrót, ale to może tylko na watt. Z resztą wampiry są dosyć popularne rasa powiedziałabym nawet, że zdominowały rynek fantastyki. Oczywiście nie bierz tego jako krytyki, bo mogłaś napisać naprawdę bardzo fajna książkę z jego udziałem. A główna bohaterka ?
A: To prawda wampirów jest naprawdę dużo, dlatego nie tylko one są w moje książce.
Główna bohaterka jest za to człowiekiem, a przynajmniej tak się wszystkim zdaje.W: Czyli jest to postać, która wygląda jak człowiek, ale ma mroczne sekrety?
A: Otóż nie, jest człowiekiem. Wygląda, czuje i wszystko tak jak reszta. Najważniejsze są jednak szczegóły, w świecie, gdzie dzieje się akcja, magia nie działa na ludzi. Na nią jednak podziałała.
W: Czy to coś na zasadzie wybuchy mocy?
A: Też nie, poprzez magiczny artefakt miała wgląd do swoje przyszłości, co nie powinno się zdarzyć gdyby była człowiekiem.
W: Już rozumiem. A na czym w tym wypadku będzie polegała ta nienawiść?
A: W wypadku głównej pary, on początkowo się z nią nie liczył. Była mu zupełnie obojętna. Ona widziała w nim swojego wroga dlatego że był innej rasy.
Jeśli zaś chodzi o głównego antagonistę, tutaj nie ma mowy o miłości. On upodlił ją w najgorszy możliwy sposób. Dlatego też książka ma ostrzeżenie 18+W: Domyślam się o co może chodzić. Problem jest jednak w tym, że ostrzeżenia nie pomagają zbytnio w książkach
A: To już sam czytelnik musi zdecydować czy za coś sięgnie czy też nie. Jako autor nie mam wpływu na to kto to przeczyta. Należy więc samemu pamiętać, że oznaczenia wieku na książkach są po coś, a nie dla ozdoby.
W: Cóż, ale to wszystko jak sama powiedziałaś zależy od osoby. Czy od razu miałaś pomysł?
A: Na całą fabuł? Zdecydowanie nie. W moim zamyśle były tylko 3 sceny, a wszystko pomiędzy nimi było całkowitym spontanem.
W: Który chyba ci się udał skoro znalazłaś wydawcę
A: To prawda, sama byłam w szoku gdy przeczytałam email. Najzabawniejsze jest chyba w tym to, że wysłałam pierwszy draft.
CZYTASZ
Wywiady
Non-FictionChciałbyś opowiedzieć coś o sobie? Podzielić się swoją historią lub po prostu dać się poznać trochę bliżej czytelnikom? Nasze dziennikarki @_Oliwson_ i @WilczaZjawa przeprowadzą z Tobą ciekawy wywiad, który pozwoli Ci zabłysnąć