Gözlerimi açtığımda evdeydim. Etrafıma baktığımda o yoktu. Ayağa kalktım. Kalktığımda bir afalladım. Yanımda ki dolaba tutundum. Tuvalete doğru ilerledim
Elimi yüzümü yıkadıtan somra aynaya baktım. Korkunçtum. İğrenç gözüküyordum. Bir tarak alıp saçımı taradım. Elimi yüzümü iyice yıkayıp kuruladım.
Assagi indim. Güzel yemek kokuları ile aşağı indim. Buse yine döktürmüş olmalıydı. Gastronomi okuyan ben değildim sonuçta.
Yemek masasına oturduğumda Derin hemen ellerimi tuttu. Herkes bana bakıyordu. Ne olduğunu anlayamadım.
"İyi misin? " dedi Derin
"Ne iyi misin?"
"Kızım manyak mısın? Denize düştün. O adam seni kurtardı. Aynı yatakta yattınız. Üstelik o yarı çıplak adamla, onun kıyafetleriyle ,Birde ne olmuş diye soruyorsun??"
O adamın kıyafetleriyle deyince üzerime baktım. Hala Çağatay' ın kıyafetlerini giyiyordum.
"İyi misin? Sıla!!" Dedi Derin
Ona baktım
"Dalmışım sadece."
"Denize mi " dedi Berat. Gülmeye başladı. Derin ona sert bir bakış attı. Beratın yüz ifadesinden anlaşılıyordu. Benim bile içim ürperdi.
"İyiyim. Zor bir gün oldu. Ama iyiyim şuan. Teşekkür ederim alakan için."
"Ne demek kızım dostumsun sonuçta."
Yemeklerimizi yerken
"Eee bugün ne yapıyoruz?" Dedi Yiğit
"Defne'nin su scooterları var onlara bineceğiz. Eğer herkese uyuyorsa?"
Herkes onayladı. Bende dahil. Su scooterlarina hiç binmemistim. Merak ediyordum açıkçası.
Herkes hazırlanmak için odalarına dağıldı. Üzerimdeki kıyafetleri çıkartıp bir poşete koydum.
Bikinimi giyip çıktım. Derin bu sefer farklı bir bikini giymişti. Buse ile ben dün giydiklerimizin aynılarını.
Aşağı inip arabaya aynı düzende oturduk. Hızlıca sahile vardık. Herkes indi. Bu sefer şemsiye getirmemiştik. Topta. Herkes birbirini güneş kremledi.
Biraz bekledikten sonra Defne geldi.
"Derin nasılsın aşkım?"
"İyiyim canım sen nasılsın?" dedi sarılırken
Defne bana yaklaşıp
"Sen iyi misin en son kötü bir kaza yaşandı. Bundan dolayı çok özür dilerim. İyi ki bir cankurtaran ayarlamışım."
"Sorun değil senin hatan değildi. O kadar çok içmemeliydim." Dedim içtenlikle.
"İyi olmana sevindim. Hadi su scooterlarına gidelim. Kayra' yı önden yolladım bizim için ayarlaması için.
Su scooterlarının olduğu yere geldik. Kayra bir adamla konuşuyordu. Defne onun arkasından beline sarıldı. Kayra'nın konuştuğu adam gitti. Kayra Defne'nin ellerini çözdü. Arkasına hızlıca dönüp Defneye sıkı sıkı sarıldı. Çok tatlılardı.
"1, 2, 4 ,5,7 " diye saydı Kayra.
"7 kişi miyiz?" Dedi Kayra Defneye doğru
"Evet aşkım, bir sorun mu var?"
"Sadece 6 scooter olduğunu söylediler."
"Eee ne yapacağız şimdi?"
"Birimiz yapmayacak mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANKURTARANIM /+18
ChickLitİstanbul'da okuyan ve şehir hayatından bunalmış Sıla , arkadaşı Derin'in babasının yazlığına Buse, Yiğit , Berat ,Derin arkadaşlarıyla beraber tatil yapmaya giderler. Okullar kapanmadan önce yaşadığı çalkantılı aşk olaylarından dolayı kafasını rahat...