2

442 3 1
                                    

"Sıla"

"Sıla"

"Sıla uyan artık!" Diyen başımın kenarında bekleyen Derinin sesiyle uyandım.

"Sonunda uyandın. Üstünü falan değiştir ve yanımıza gel. Kahvaltı yapacaz. Zaten geç kaldık."

"Tamam uyandım üstünü değiştireyim geliyorum." Dedim uykulu bir sesle

Odanın kapısını kapattı. Ayağa kalktım tuvalete doğru yürümeye başladım. İlk önce uyku sersemliğmden dolayı afallasamda tuvalete varabildim. Elimi yüzümü yıkayıp kıyafetlerini değiştirdim.

Assagi doğru inerken patates kızartması kokusunu alabiliyordum. Yanindada ekmek vardı . Buse:

"Herkese patso yaptım." Gülümsedim ve masaya geçip patsomu yedim.

Derin heyecanlı bir şekilde "Eee bugün ne yapıyoruz?"

"Havuzda takılalım bence" dedi Buse

"Kızım zaten sahil var niye havuzda yüzelimki" dedi Yiğit

"Zaten havuz boş." Derken Derinin telefonu çalmaya başladı.

"Defne arıyor" dedi telefonu açarken

"Alo! Defne , iyiyim sen nasılsın? Evet geldik. Yok onlar gelmedi ben arkadaşlarımla geldim ya kafa dağıtmak için, biz beş kişiyiz niyeki ? Ne partimi! Bir dur sorayım" telefonu kulağından uzaklaştırıp "Arkadaşlar parti varmış gidelimmi?"

" Olur !"

"Olur"

"Sakincasi yok " dedim bende

"Tamam Defne geliyoruz biz"

Masadan kalktı ve detayları öğrenmek için bahçeye çıktı.

Patsomu yemeye devam ederken Derin geldi.

"Akşam 10 da başlıyormuş. Ve parti yatta olacakmış"

Yat diyince bir heyecanlanmadım değil.

"Akşam ona kadar ne yapacaz ?"

"Sahilde takılalım." dedim.

Herkes onaylayan bakış atınca

"Tamam hızlıca yiyin hazırlanıp çıkalım yoksa şezlong bulamayacağız"

Yemeğimi bitirip yukarı odama çıktım. Üstündeki kıyafetleri tamamen çıkarıp bikinimi giydim. Kendime küçük bir çanta aldım. Telefonumu, Güneş kremimi ve havlumu koydum . Birtane şapka takip aşağıya doğru indim.

Derin siyah bir bikini giymişti. Busede Beyaz bikini. İkiside çok kontrast duruyorlardi. Derinin beyaz teninin ve kahverengi saçlarının yanında siyah bir bikini, Busenin ise kumral teni ve siyah saçları ile beyaz çok güzel duruyordu. Bende Buse gibi beyaz bir bikini giymiştim beyaz rengini çok seviyordum. Çoğu kıyafetim beyazdı.

Hepimiz terliklerimizi giyip arabaya doğru ilerledik. Yiğit soför koltuğuna Derin ön koltuğa, Berat Buse ve ben arka tarafa binmiştik.

Berat cam kenarına doğru ortada Buse diğer kenarda ise ben gitmeye başladık. Derin sürekli sorular sormaya başladı.

"Şemsiyeyi aldın mı?"

"Aldım"

"Topu?"

"Berat burada ya aşkım"

"Sensin gay orospu çocuğu!"

Yiğit güldü. Bende gülmemi tutamadım.

"Şakanın sırası değil Yiğit! Voleybol topunu aldınınız mı?

CANKURTARANIM /+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin