كانت واقفه بكل برود تسمع الكلامه بلى مبالاة.
ياسر بحزن: انتي ليه مش راضيه تسمعني يارا انا بحبك وانتي بتحبني اي يلي غيرك عليا نفسي اعرف انا اعملت ايه عشان تتغير معايا.
ياسر ببرود: ولا حاجه يوسف الحكايه وما فيها خلاص انا زهقت منك فش عايزة اكمل معاك هوي بالعافية الله. ثم اخذت بعضها ومشيت ما اعطتهوش فرصه يتكلم.
روح ياسر حزين على بيته وهناك شاف يوسف اخوة كان مروح ادوبو من شغلة بشركه بعد سفر اربع شهور ببلد ثانيه بسبب الشغل. فرح جدا ياسر بس شافو وهوي كمان عانقو بعض بسعادة.
يوسف بفرحه: والله اشتقتلك ياقلب اخوك.
ياسر: وانا اكثر ياحبيبي الحمد الله على سلامتك.
يوسف: ربنا يسلمك تعال يلا نتغدا سوا امنا حطت السفرة وبعدها نقعدها نرغي مع بعض كالعادة.
ياسر بابتسامه: اشطا يلا بينا.
بعد وقت كانو يتكلمو بالأوضه.
يوسف: انا حاسس انو في حاجه مزعلاك هيي البنت يلي بتحبها اتخانقتو مع بعض شي.
ياسر بحزن: لا والله والله يااخوي ما بعرف مالها هيي فجاة قلبت عليا بقالها اربع ايام وصارت تعاملني ببرود ما بقتش يارا يلي بحبها.
يوسف: شوف يابني بجوز انته زعلتها بحاجه.
ياسر: معرفش والله حاولت اذكر زعلتها بايه بس فش عارف اخر مرة كنا مثل العسل على بعض فش عارف ايه يلي غير طريقه كلامه طريقها معايا.
يوسف: ما تزعلش ياحبيبي حاول احكي معها كذا مرة واعرف سبب تغيرها عليك.
ياسر: تمام انشاء الله خير.
"" "" ""
بمنطقه ثانيه كانت يارا داخله بيت عمها تنادي على امها.يارا: يلا ياماما انتي هتفضلي في بيت عمو كثير يلا نروح بيتنا.
ساجدة مرات عمها: في ايه يابنتي هوي انتي زهقتي مننا ولا ايه.
يارا: لا بس انا تعبانه وعايزة ماما تيجي معايا.
خرجت يسرى من المطبخ وهيي ماسكه طبق الغدا.
يسرى: استنى يارا ما تطلعو غير لما تتغدو معانا.
يارا: لا ملوش لزوم فش جاي عبالي انا.
رقيه: استني يابنتي اصل اكل يسرى ريحته حلوة اوي اشتهيتو نتغدا وبعدها نروح.
يسرى بابتسامه: شكرا ياعمتو.
رقيه: والله نفسي يارا تتعلم كيف تطبخ زيك كدا.
بصتلها يارا بغيض ثم جلسو مع بعض يتغدو.
"" "" "
ثاني يوم خرج يوسف يلحق يروح بدري على الكلية على امل يقابل يارا قبل ما تبدأ المحاضرة.
أنت تقرأ
بريئة في حجر المتوحش
Mystery / Thrillerفتاة بريئة جميلة جدا بين الليلة وضحاها تجد نفسها بأحضان المتوحش بقسوته وجبروته ظالما يخطفها بدال ابنه عمها بالخطأء لانتقام هل ستعترف انها لست الفتاة لانتقام وتهرب ويذهب لابنه عمها ام ستنقذ ابنه عمها وتحتمل كل شيء لكي لا تأذيها وتكذب بانها ابنه عمها...