كشف الحقيقه Uncover the truth طلاق divorce

210 7 15
                                    

اللحضه احس بقلبه ينبض بقوة ودنيا تدور حولة جلس على لارض يحاول ان يركب لاحداث ببعضها عقله سوقف يتفجر كيف ذالك كيف عذراء واخوة رأها تقضي الليلة مع رجب غريب. نظر لها فرأها مغمى عليها امسكها دون وعي اخذها سريعا المشفى وهو يركض.

يوسف صرخ فيهم لكي يلحقوة بسرعه لأنقاذها.

بعد وقت كان يوسف على لأرض وعقلة لا يتوقف عن تفكير لحد ما خرج الدكتور وقف يوسف.

يوسف يحاوب الثبات: احم هيي وضعها ايه حالا.

الدكتور بحزن: لاسف تعرضت لاغتصاب عنيف جعل قلبها ضعيف جدا وجسمها متهالك جدا اعملنا لازم لها وبعد اشويا هتفيق بس هتفضل بالمشفر لحد ما جسمها يتعالج ونفسيتها.

يوسف بحزن: تمام شكرا لك.

الدكتور: لا شكر على واجب.

أتصل يوسف على والدة ساجدة.

ساجدة بتعب: مين معايا.

يوسف: يوسف.

ساجدة بصدمه: انته ياحقير اعملت اي في بنتي انطق.

يوسف ببرود: قابليني في مطعم بحاجتك ضروري بموضوع.اعطاها العنوان ثم اقفل الخط دون انتظار رد.
"" "" ""
ساجدة بعياط: رجعلي بنتي حرام عليك.

يوسف بهدوء: عايز اسئلك سؤال.

ساجدة: عايز أيه.

يوسف: بنتك أسمها أيه!.

ساجدة بعصبية: يعني هسه فقت واعرفت انو مو بنتي يلي عم تنتقم منها وعايز تعرف اسمها ايه دلوقتي بعد ايه بعد ما دمرت حياتنا روح ياشيخ حسبي الله ونعم الوكيل فيك وبكل واحد ظالم زيك بس.

يوسف بحزن: ارجوكي قليلي هاء البنت يلي معي مين وهل كانت بعلاقه مع احد من قبل او مخطوبة.

ساجدة بعياط: والله ماني عارف انته خاطفها ليه وعايز ايه بنتي بس والله بريئة والله عمرها ما دخلت بحد طول عمرها بس بدرستها وبحالها حتى ما ليها اصدقاء في حال حالها لا عمرها اتصاحبت على شب ولا عمرها دخلت بعلاقه هيي اسمها يسرى والله يسرى بنتي بريئة انته خربت حياتها بدون اي سبب حرام عليك في حد بعامل حد كدا.

يوسف كان جسمه كالثلج ينظر بصدمه وحزن لا يعرف ان كان كلامها صح او لا بس بنتها اعترفت انها يارا بس قصه انها عذراء ازاي!.

يوسف: بس بنتك اعترفت انها يارا.

ساجدة: يارا يارا مين!.

يوسف: يارا احمد لأحمدي!.

ساجدة بصدمه: يارا دي بنت عمها فش هيها.

يوسف بصدمه: انتي بتقولي ايه.

ساجدة: انته عايز ايه من يارا كمان وازاي بنتي يسرى تحكي عن نفسها انها يارا لازم انته تفهمني كل حاجه.

بريئة في حجر المتوحشحيث تعيش القصص. اكتشف الآن