Aflevering 23- De nieuwe Vlammenspits

18 0 0
                                    

De scheidsrechter blaast op zijn fluit en de wedstrijd hervat. Advanced Academy heeft de bal, maar Jay en de rest van Lake Valley zetten meteen druk en pakt de bal af.

Kathy ontvangt de bal van Jay en dribbelt snel richting de zestien meter van Advanced Academy. Ze ziet Phoenix op haar afkomen, maar ontwijkt haar met een snelle schijnbeweging. Phoenix kijkt haar woedend aan en roept: "Je zult nooit scoren tegen ons!"

"Dat zullen we nog wel eens zien," roept Kathy terug. Ze schiet de bal omhoog, draait in de lucht enkele keren om haar as en haalt vernietigend uit. "Vlammen Tornado!"

De bal schiet als een vurige komeet richting het doel van Advanced Academy. Nick probeert de bal tegen te houden met zijn techniek, Razende Yeti, maar het is niet genoeg. De bal raast langs hem heen en belandt in het net. De stand is nu 2-1.

Het stadion ontploft van enthousiasme en het team van Lake Valley juicht uitbundig. Ruben Rent naar Kathy en schreeuwt: Hoe Krijg je dat nou voor elkaar!!!!

Kathy glimlacht breed en rent terug naar haar positie. "Geleerd van Axel Blaze terwijl jij trainde met Mark Evans. En dit is nog maar het begin!"

Ruben lacht en roept terug: "Dat was geweldig, Kathy! Je hebt ons echt een kans gegeven."

"Niet slecht, echt niet slecht," bemoeit Shane zich, terwijl hij naar hen toe rent. "Ik moet toegeven, ik ben onder de indruk."

Kathy kijkt Shane aan en knikt. "Bedankt, Shane. We hebben allemaal hard getraind."

Shane haalt diep adem en kijkt Kathy recht in de ogen. "Kathy, ik wil iets zeggen. Het spijt me voor alles wat ik je heb aangedaan, alle problemen en moeilijkheden. Ik besef nu dat ik verkeerd was."

Kathy's ogen verzachten en ze glimlacht vriendelijk. "Dank je, Shane. Dat betekent veel voor me. We hebben allemaal onze fouten, maar het gaat erom hoe we daarvan leren en verder gaan."

Shane knikt, zichtbaar opgelucht. "Laten we samen winnen en dit team naar de overwinning leiden."

"Ja, laten we dat doen," zegt Kathy vastberaden. "We zijn een team, en samen kunnen we alles aan."

Ruben steekt zijn hand op voor een high five en Kathy beantwoordt die met een stevige klap. "Laten we deze wedstrijd omdraaien en hen laten zien wat we kunnen," zegt Ruben vastbesloten.

"Precies! Ze hebben nog niet het beste van ons gezien," zegt Kathy met een uitdagende glimlach.

"En samen staan we sterk," voegt Shane eraan toe, zijn ogen vol vastberadenheid.

Met deze hernieuwde eenheid en motivatie rennen ze terug naar hun posities, klaar voor de volgende uitdaging.

De spanning op het veld was voelbaar nu Advanced Academy een nieuwe aanval had opgezet. De spelers van Lake Valley Jr. High stonden paraat, hun ogen gericht op de bal. Ruben schreeuwde vanaf het doel: "Houd de linies strak, laat ze niet door!"

Phoenix van Advanced Academy onderschepte een pass en tikte de bal snel naar Alexander, die meteen doorging met een lange pass naar voren.

"Op hem, Mark!" riep Daniel.

Mark stormde naar voren en wist Alexander te blokkeren met zijn supertechniek: Taser veld! waardoor de bal richting Sammy rolde. Sammy speelde de bal naar Jay, die meteen werd ingesloten door Kenneth en Celia van Advanced Academy.

Jay draaide snel om Kenneth heen en stuurde een pass naar Dora, die nu als linksback speelde. Dora zette haar sprint in, maar Phoenix kwam ruw in en probeerde haar van de bal te zetten. Ze wist de tackle te ontwijken en gaf een strakke pass naar het middenveld, waar Gio stond.

Inazuma Eleven overdrive Seizoen 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu