Családi vacsora... a legszörnyűbb dolog a világon. A szüleim, a tesóim és Edvin ült az asztalnál, nekem nem volt olyan sok meghívottam, nem rajongok a nagy felhajtásért. Ez is sok az én ízlésemnek, igazából csak azt vártam, hogy vége legyen a kellemetlen feszengésnek, és mehessek az afterre. Meghallgattam anyámtól, hogy a fűzős ruha mennyire kövérített és hogy igazán kezdhetnék valamit végre a hajammal, mert szörnyen igénytelen a loboncom, apámtól, pedig azt, hogy többet kellene sportolnom. Kínosan feszengve hallgattam a sok kioktatást és csak csöndben bólogattam, várva, hogy vége egyen.
Szerencsére Rudi időben érkezett, pontban kilenckor hívott, hogy itt áll a ház előtt. A lehető leggyorsabban köszöntem el a többiektől, Edviin lelkére kötöttem, hogyha jót akar magának, csak játsszon a szobámban valamit a gépemen és ki se jöjjön. Adtam egy puszit az arcára és már itt sem voltam.
– Csá – huppantam le az anyósülésre.
– Még felszedjük Bazsit, aztán húzunk a klubba.
– Lali
– Le kell feküdnie – forgatta a szemét Rudi – azt mondta, ha felborul a bioritmusa nem fog tud teljesíteni a versenyeken.
Írtam Bazsinak hogy mindjárt érkezünk, így ő már a ház előtt várt minket.
– BeReal van! – hajolt előre kettőnk közé és nyomott egy szelfit.
– Minek csinálod ezt? – néztem rá mogorván. – Teljesen felesleges és amúgy is, kit érdekel?
– Ja, és mi van ha éppen szarsz? – kontrázott rá Rudi.
– Hát az akkor nagyon real – röhögtem. – Húgom is egyfolytában ezt a vackot nyomja, nekem ugyan ne egy app mondja meg, hogy mikor van kedvem telefonozni.
– Boomerek – forgatta a szemét Bazsi. – Így láthatod mi van a barátaiddal akkor is amikor nem tudtok talizni.
– Ahhoz először barátok kellenének – gúnyolódott tovább.
– Na, most nem kell gecinek lenni!
– Tudod, hogy nem úgy értjük – csitítottam.
– De, én úgy értem – szólt ki Rudi a kormány mögül.
– Bunkó – duzzogott Bazsi.
– Hagyd, csak a szoki – vontam vállat.
– Hát ez rettenetes – torpantam meg az ajtóban. Az egész szórakozóhelyen sötét volt és izzadság szag, mindenhol füst és félhomály, gondolom valaki azt gondolta, ettől majd jó lesz a hangulat vagy nem tudom. Fogalmam sem volt, hogy milyen zene szólhatott, de minden bizonnyal valami szörnyű remix lehetett, az egész évfolyam a táncparketten tolongott és ugrabugrált.
– Ez kívül esik a komfortzónámon – értett egyet Rudi.
– Csak ma legyetek egy kicsit lazábbak, nem olyan rossz ez a hely – nézett ránk Bazsi lesújtóan.
– De – vágtuk rá egyszerre.
– Én lépek, nem gond? – nézett ránk Bazsi.
– Dehogy – rázta a fejét a másik srác. – Menj nyugodtan és csinálj... – itt elbizonytalanodott – csinálj olyan dolgokat amiket egy ilyen helyen szoktak. De tényleg mit kell itt csinálni? – nézett körbe tanácstalanul, de Bazsi addigra beleveszett a tömegbe.
– Nem tudom... Akarsz szélen állni és ítélkezni?
– Igen, azt hiszem az menni fog.
Rudival elindultunk valami viszonylag nyugis helyet keresni, de már lépni is kihívás volt. Minden méteren a lábunkra taposott valaki, meglökött véletlenül, vagy a bordánkba könyökölt, engem még egy pohár sörrel is majdnem leborítottak. Nagy nehezen kivánszorogtunk a fal mellé, ahol valamivel kevesebben voltak.
DU LIEST GERADE
A nyár első napja
RomantikCsak hogy tisztázzuk, ez nem egy romantikus történet szép szerelmekkel. Ez a történet simán csak szar. Egy léléktani regény fiatalokról, akik a felnőttéválás küszöbén álnak. Mindegyiküknek megvannak a saját nehézségeik, amikkel meg kell küzddniük. D...