1.Bölüm-Ağlama lütfen

892 54 37
                                    


Merhaba,

Yeni bir hikayeyle geldim.

Önceki catboy kaldırıldıktan sonra tekrar yazmak 

istememiştim ama son zamanlarda en çok

okuduğum tür catboy olduğu için yazmak istem...

Umarım keyif alırsınız..

Başlama tarihiniz ne???----->>>>>>>

---

Kim Taehyung, holdingine ait olan evrakların çalındığını fark ettiğinde en güvendiği adamlarıyla beraber ipuçlarının peşinden giderek bir çatışmaya girer ancak adamlar arkalarında bir araba bırakarak kaçmayı başarırlar.

"SİKTİR!!" Taehyung, elinde ki silahı arabasının tavanına vurup sinirini atarken arkalarında kalan araçtan gelen ağlama sesiyle çatık kaşlarıyla sağ kolu Kai'ye bakar. Ondanda bilmiyorum bakışlarını aldığında aracın açık kapısına yaklaşır. 

Kuyruğunu etrafına sarmış dizleri arasında yüzünü saklayarak ağlayan catboyu gördüğünde ağızı şaşkınlıkla açılır. 

"Kai burada catboy var." Kai, patronunun yanına gelerek kediye bakarken Taehyung elini catboya uzatır ama kedi geri çekilerek yalvarmaya başlar.

"Lütfen dokunma, vurma artık!" Ağlaması şiddetlenirken Taehyung duydukları ile daha da sinirlenir ama ses tonuna dikkat ederek Kai'ye döner.

"Önce bu ufaklığın kim olduğu öğren sonra da o adamları bulup," Kulağına yaklaşır; "yakarak öldür." Kai kafasını sallarken arabanın içine bakar.

"En azından ismini öğrenmem ya da yüzünü görmem lazım." Kısık sesle konuşmasının ardından Taehyung eğilerek araca kafasını sokar.

"Tatlı kedi-" 

"Yapmayın artık! Ne istiyorsanız alın ama bırakın beni!" 

"Hey hey hey sakin ol. Seni kaçıranlar biz değiliz bak." Kedi ağlamasına rağmen dizleri arasından kafasını kaldırdığında tatlı olduğunu düşündüğü bir yüzle karşılaşır.

"Sana zarar vermeyeceğiz, ağlama lütfen. İsmin ne? Seni götürmemi istediğin güvendiğin birisi var mı?" Bu sözler kediyi daha çok ağlattığında yanlış bir şey mi dedim diye soran bakışları Kai'ye döndüğünde kafasını olumsuzca sallar.

"Öldürdüler hepsini." Arabanın içinden yükselen sesle Kai aldığı ipuçunu not aldı hemen. 

"Kim olduklarını biliyor mus-" Kai omzunu dürttürken endişeyle geriye adımladığında kaşları çatılır.

"Arabaya çok ateş ettik, yanıcak!!" Taehyung duydukları ile burduna dolan yanık kokusu ve önünde ki dumanla kedinin ağlamalarını ve yalvarışlarını umursamadan kolundan çektiği gibi kucağına alıp kendi arabasına doğru koşmaya başladı. Arkalarından gelen yüksek sesle başlayan yangının habercisiyken kedi korkuyla kucağında olduğu adamın omzundan baktığında arabanın alev aldığını ve bu adamın kendisini kurtardığını fark ettiğinde ağlaması sessizleşir. 

Taehyung, kucağında ki kediyi kendi arabasının arkasına bıraktığında Kai bagajda ki örtüyü alıp patronuna verir.

"Bu örtü nerden çıktı lan?" 

"Sabah araban bendeyken alışveriş merkezine gittim. Malum hava soğudu evime aldım ama olaylar olunca araçta kaldı. Kedi baya üşüyor gibi, üzerini ört." 

Cute Catboy / taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin