Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Bir hikayenin daha sonuna geldik..
İyisiyle kötüsüyle bitiyor bu da..
Umarım keyif almışsınızdır,
Son bölüme keyifli okumalar dilerim...
----
Kim Taehyung'dan
Masanın son hazırlıkları bittiğinde yatak odasına geçtim. Küçük kedim üzerinde sadece (!) benim gömleğimle beraber yastığa sarılmış uyurken yaklaşıp yavaşça yanaklarına dudaklarımı bastırdım. Sevimli yüzüne ve hareket eden kulaklarına gülümseyerek baktıktan sonra banyoya girdim.
Üzerimde ki kumaş parçalarından kurtulup duşa kabine attım kendimi. Soğuk suyla temizlendikten sonra belime havlu sarıp odaya geçtim tekrar. Bayık bakışlarıyla bana bakan kedimle göz göze geldiğimde hemen ellerini uzattı.
"Sahip gelsin." Mızmız sesiyle beraber ellerini açıp kapattığında kıkırdarken hızlı adımlarla yanına ulaştım.
"Gel bebeğim." Yatağa uzandığımda üzerime çıkıp çıplak göğsüme yanağını sürttü.
"Taetae~"
"Efendim yavrum."
"Sev beni~" Beline sarılı olan ellerimi kıkırdayarak kulaklarına çıkardım.
"Seni hep sevmiyor muyum bebeğim?"
"Olsun biraz daha fazla sev~" Çenesinden hafifçe kaldırıp dudaklarına minik bir öpücük bıraktığımda kıkırdayarak boynuma saklandı.
"Nefesimin en iyi olduğu yer boynun."
"Benimde tek nefesim sensin."
"Taetae~"
"Efendim meleğim."
"Yemek~"
"Sofra hazır bebeğim. İstersen önden in, üstümü giyip gelirim."
"Tişört giyme."Kucağımdan kalkıp kuyruğunu sallayarak odadan çıktığında yüzümde eksilmeyen gülümsememle beraber altıma şort giyip peşinden gittim.
Yemeğimizi yerken her zaman ki gibi kucağımdan inmedi. Mutfağı topladıktan sonra salona geçip bir film açtık. Kızgınlığı dün sona erdiği için hala çok yorgun; bu da kucağımda uyuklamasına sebep oluyor.
"Sahip."
"Efendim bebeğim."
"Biz tanışalı bir yılı geçti." Göğsümden ayrılıp bana baktığında gülümseyerek saçlarını geriye ittim ve anlını öptüm.
"Evet bebeğim, bir yılı geçti ve bu süreçte birbirimizi daha iyi tanıdık."
"Ve bende tanıdıkça daha çok sevdim." Boynuma sokulduğunda açıkta kalan boynuna burnumu sürtüp derin bir nefes çektim içime. Boynunu öpüp çenemi omzuna yaslarken belini sıkıca kavradım.
"Bende seni çok seviyorum tatlı kedim."
"Bana böyle seslenmeni seviyorum."
"Tatlı kedim dememi mi?"
"Hmm."
"Daha sık söyleme mi ister misin?"
"Hayır!" İkaz ettiğinde anlamadım ve sessizliğimden anlamadığımı anlayarak; "Sürekli söylersen sıradanlaşır zamanla. Arada bir söyle, hatta azalt. söylemeyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Catboy / taekook✔️
FanfictionTuzağa düşen Taehyung yanan aracın içinden catboy Jungkook'u kurtarmıştı. Taehyung, Jungkook'un kim olduğunu anladığında onu koruma hissi her şeyin önüne geçer. "Sakin ol, sana zarar vermeyeceğim. Ağlama lütfen." Kim Taehyung 29 yaşında. Jeon Jung...