Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Şu an takvimimiz 9 Haziran 2024'dü gösteriyor..
Sıcak yaz aylarının başladığı, herkesin terden öldüğü o ayların başlangıcı....
Umarım bu hikaye de içinizi ısıtır.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Jeon Jungkook'tan
Erken saatte uyuya kaldığım için saat daha gece yarısıyken uyandım. Belimde ki sıkı kol ve ensemde ki derin nefes gülümsememe neden olmuştu. Sıkı sarıldığı için zorda olsa kolu arasında dönüp göğsüne burnumu sürttüğümde iki koluda tekrar sıkıca sarmaladı. Tae'nin kolları arasında olmak nedenini bilemediğim bir şekilde huzurlu ve güvende hissettiriyor; keşke o rahatsız koltukta uyumak yerine yanımda uyusa hep...
Kokusunu içime çekerken tekrar mayışmıştım. Saçlarıma öptüğümde göğsünden ayrılıp yüzüne baktığımda gülümseyerek saçlarımı kulağımın arkasına itti.
"Neden uyandın tatlı kedi?"
"Uykumu aldım sanırım ama biraz daha sarılsan?" Ensemden nazikçe tutarak boyun girintisine sokulmamı sağlarken çenesini kulaklarımın arasına koydu.
"Uyyy tabi ki sarılırım tatlı kedi." Bende beline sarıldığımda uyumasakta dinlenmiştik bir süre daha ama sonra biraz geri çekildim.
"Taetae ben açıktım." Kıkırdayarak saçlarımı geriye itip oturur pozisyona geldi.
"Sen dinlen, ben bir şeyler hazırlarım."
"O kadar şey aldık, onlarla güzel bir duş almak istiyorum."
"Kıyafetlerin sepetin içinde dolaba istediğin gibi yerleştir güzelim, bende eşyaları buraya taşıyım."
"Kurutma makinasını da getir, kuyruğumu kurutmak çok zor oluyor." Yataktan kalkarken kulağımı okşayıp kapıya yöneldi.
"Beni çağırırsın, ben kuruturum." Sonra odadan çıkıp aldığımız her şeyi odaya taşıdığında bende yataktan çıkıp duşta kullanıcağım eşyaları alarak banyoya girdim ama sonra aklıma gelenlerle tüm kozmetik ürünleri banyoya taşıyıp dizmeye başladım.
"Taetae!"
"Efendim!"
"Müsaitsen bakar mısın?!"
"Geldim!" Banyoya girdiğinde yanıma geldi hemen.
"Bunları sürekli kullanıyorum, tezgahın üzerinde bıraksam olur mu?"
"Diş macununu karıştırmamam için ayrı koyda diğerlerini istediğin gibi diz. Sabahları uyku sersemi dikkat etmem ben." Kıkırdarken kafamı olumluca sallarken aldığım düzenliyiciye diş fırçalarımızı ve diş macununu koydum.
"Bak artık karıştırmazsın."
"Karıştırmam tatlı kedi." Ben işime dönerken oda yemeğe devam etmek için geri gitmişti. Her şeyi dizdikten sonra sonunda canlanan banyoya keyifle baktım.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Catboy / taekook✔️
FanfictionTuzağa düşen Taehyung yanan aracın içinden catboy Jungkook'u kurtarmıştı. Taehyung, Jungkook'un kim olduğunu anladığında onu koruma hissi her şeyin önüne geçer. "Sakin ol, sana zarar vermeyeceğim. Ağlama lütfen." Kim Taehyung 29 yaşında. Jeon Jung...