5.Bölüm- Bana kızmaz mısın?

355 40 41
                                    




Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Öncelikle söylemem lazım ki;

Yarın işe gidecek olmama rağmen odamda böcek

gördüğüm için gecenin üçündü uyuyamayarak

bölüm yazıyorum.

Bu yüzden biraz garip olursa kusura bakmayın,

kaşınıyorumda bir yandan..

Lanet olasıcalar....

Neyseeee

Keyifli okumalar dilerim...

---

Kim Taehyung'dan

Saat gece yarısını çoktan geçmişti. Üzerimde; göğsümde huzurla mırıltılar çıkararak uyuyan kedinin kulaklarını okşarken sevimli, bedenine tezat tombul yanaklarını izliyordum. O gerçekten hayatım da gördüğüm en en en güzel, tatlı, yakışıklı.. ne demek isterseniz; o gerçekten hayatımda gördüğüm en mükemmel kişi. Hayatımın sonuna kadar onunla bu şekilde uyuyup uyanabilirim.

En sonunda bende uykuya daldım. Tabi ellerimden biri ince belinden ve diğerine de güzel saçlarından ve kulaklarından hiç ayrılmadı.

"Taehyung." Yanımdan gelen kedi sesiyle gözlerim açıp gülümseyerek belinden tutup tekrar yatağa uzanmasını sağladım. Beline sıkıca sarılırken benim ona yaptığım gibi saçlarımla oynamaya başladı.

"Taetae uyan Kai geldi." Bir süre daha tepkisiz kaldığımda yanağımı mıncırmaya başladı. Gülerek gözlerimi açtığımda gülümseyerek yanaklarını sıkıştırmadan ellerini yanaklarımda bıraktı.

"Günaydın Taetae."

"Günaydın güzelim."

"Kai içeride seni bekliyor."

"Nasıl geldi ya o?"

"Telefonun çalınca sen uyanmadın, bende açtım. Müsaitseniz gelicem dedi bende gel dedim, yanlış mı yaptım?"

"Yok güzelim, Kai'yi normalde evimden pek çıkmıyor. Sen varsın diye nezaketen soruyor zaten. Kai benim çocukluk arkadaşım ama onun dışında eve kimseyi almıyorum. Başkası arasa kabul etme tatlı kedi."

"Tamamm." Kollarımdan çekiştirerek kalkmamı sağladığında banyoya girdim. Dişimi fırçalıyıp çıkacakken önümde durdu çatık kaşlarıyla.

"Jelle yüzünü yıka."

"Ne jeli?" Kolumdan çekiştirip evyenin önüne geri çekti, elerime bir şey sıktığında önce elimde köpürtün yüzüme sürerken şaşkınlık nidaları döküldü güzel dudaklarında.

"Ha? Napıyorsun Taetae? Hayatında yüzünü hiç mi yıkamadın? Ya da yüzünden bu kadar mı nefret ediyorsun? Ne bu hunharlık? Yıka yüzünü Kai gidince ben yıkicam senin yüzünü."

"Su dışında ilk kez yüzüme bir şey değdi?" Gülerek yüzümü yıkayıp havluyla yüzümü kurulamaya başladığım da şaşkın bakışları benden ayrılmadı.

"Güzelim, hayatında catboy ya da kız kardeşi olmayan hiçbir erkeğin yüzüne bir şey sürdüğünü düşünmüyorum. Daha doğrusu çoğu erkeğin."

"Sus, geç içeri. Ben senin yüzüne kil maskesi ve temizlik maskeleri yapıcam anlarsın nasıl güzel bir şeymiş."

"İstediğini her zaman yapıyorum, biliyorsun tatlı kedi." Saçını öptüğümde mutlu mırıltılar çıkarıp gülümseyerek baktı.

Cute Catboy / taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin