Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Stoklar bittiği için artık her gün bölüm gelemeyecek.
Düşündüğümden daha çok yoruluyorum somgfsşrog
Böyle olacağını tahmin etmemiştim.
Umarım bölümü seversiniz.
Keyifli okumalar dilerim..
---
Kim Taehyung'dan
Kucağımda uyuyan kedimin saçlarını öperken aracı park edip kucağıma aldım. Yavaş adımlarla evizime girdiğimde yatak odasına gidip yatağa uzandırdım kedimi. Ben de yanına uzanarak kulaklarını okşamaya devam ettim. Mırlamalıyla beraber göğsüme sokulduğunda gülümseyerek sıkıca sarılırken kendimi uykuya bıraktım.
Gözümü açtığımda yatakta yalnızdım. Sırtımı yatak başlığına verirken gözlerimi ovuştururken kulağıma dolan inlemeyle karışık ağlama seslerinin odayı doldurduğunu fark ettim. Banyonun kapısı aralıkta ve kedimin titreyen kuyruğunu görebiliyorum. Tam seslencekken yeniden inleyerek ağladığı için ayağa kalktım.
Banyo kapısından ona baktığımda tamamen çıplaktı; eli bacakları arasındayken hızla hareket ediyordu ve hala beni fark etmeyerek ağlamaya devam ediyordu. Yanına gidip yere eğildiğimde utandığı kızaran yanaklarından belliydi ama ağlamaktan konuşamıyor ya da hareket edemiyordu.
"Güzel kedim, sakinleş önce." Ellerim yanaklarındayken okşamaya başladım. Yanına oturduğumda kafasını omzuma bıraktı.
"Kucağıma gelmek ister misin?" Ağlamaları arasında bacak arasında ki elinide çıkararak bacağıma bıraktığında belinden tutarak kucağıma oturmasını sağladım. Ağlamaya devam ederken kendini bana bastırdığında kafam anlık olarak geriye gitti.
"Ta-eta ahh." İsmimi söylemeye çalışsada ağlamalarıyla başarısızlıkla sonuçlandı. Aletine baktığımda orgazmın sonunda olduğunu anlamıştım.
"Yardım etmemi ister misin?" Kafasını olumluca sallayıp omzuma uzandığında elimi aletine sarıp çekmeye başladım. Elime dağılan menileriyle beraber inledi ve sonunda ağlamasına dindi. İç çekişleriyle beraber saçlarını ve kulaklarını öpmeye devam ettim.
"Daha iyi misin güzelim?"
"Hmm."
"Seni yıkama mı ister misin?"
"Hmm."
Uzun süredir burda olmalı ki hem çok yorgun hemende çok terlemişti. Kucağımda ki kediyle beraber yerden kalkıp onun için banyoya koyduğum koltuğa oturmasını sağladım. Menileri pantolonuma bulaştığı için üzerimdeki her şeyi kirli sepetine attım. Önünde tamamen çıplak kaldığımda yorgun gözleri bedenimde dolandı.
"Sonra bakarsın tatlı kedim, şimdi sen hasta olmadan duş alıp giyinelim." Belinden tutarak kucağıma aldığımda kuyruğuna belime sardı.
"Bırakma beni." Sürekli tekrarladığı gibi yine tekrarlamıştı ama muhtemelen kızgınlığı başlamış olan kedimle tabi ki ilgilenecektim.
"Bırakmam ki asla." Kulaklarını öptüğümde kulaklarının hareket etmesi gözüme çok sevimli geldiği için kıkırdayarak birkaç kere daha öptüm. Küvette oyalanmamak için duşa kabine girip ikimizide güzelce yıkadım.
"Minik kedim ne giymek istiyor?" Havluya bedenini sararken sorduğum soruya yanıt vermediğinde kendi belimede havlu sarıp kucağıma aldım.
"Hadi seç güzelim." Dolabın önünde durduğumda bir süre baktı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Catboy / taekook✔️
Hayran KurguTuzağa düşen Taehyung yanan aracın içinden catboy Jungkook'u kurtarmıştı. Taehyung, Jungkook'un kim olduğunu anladığında onu koruma hissi her şeyin önüne geçer. "Sakin ol, sana zarar vermeyeceğim. Ağlama lütfen." Kim Taehyung 29 yaşında. Jeon Jung...