Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Bu noktaya nasıl geldi hiç bilmiyorum;
ama geldi...
Keyifli okumalar dilerim..
---
Kim Taehyung'dan
Kucağımda ki minik kedimin kalçalarından tutarak dizleri üzerine yükselmesini sağladım. İçinden çıktığında dudaklarını büzdü.
"Cezan için yüz üstü uzan kedim." Dediğimi hızlıca yaptığında yatakla karnı arasına elimi sokup havalanmasını sağladığım ve iki yastığı koyarak kalçasının kafalanmasını sağladım.
"Ceza olarak her vurduğumda sayayacaksın. Eğer sayıyı karıştırır veya söylemezsen daha sert şaplak atarım. Anlaştık mı?" Tek kaşımı kaldırarak gözlerine baktığımda gülümseyerek kafasını salladı. Tanrım.... şaplaktan gerçekten zevk alıyor...
"Tamam sahip!" Kalçasını sallayarak söylediğinde kıkırdamama engel olamadım. Hafifçe vurdum güzel kalçasına.
"1" Uslu çocuk gibi her vuruşumda saymaya devam etti. Kalça yanakları kıp kırmızı olduğunda eğilip kalçasını öptüm.
"Sahip seni görmeme izin ver lütfen." Yatak başlığına sırtımı verip kucağıma aldım.
Güzel yanaklarını öperken dudağına geldim. Tatlı mırlamalarıyla beraber kuyruğunuda arkasında salladığında istemsizce gülümsemedim.
"Tatlı kedim benim." Saçlarını okşayarak gözlerine baktığımda gülümseyerek dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı.
"Taetae." Saçlarını geriye atıp anlını öptüm.
"Söyle güzelim."
"Seni seviyorum." Gülümseyerek dudağının kenarını öptüm.
"Bende seni seviyorum." Mırıltılarla sürtündüğünde istemsizce kıkırdadım.
"Gülme, içim kaşınıyor hala."
"Gel buraya." Sırtını yatakla buluşturup bacaklarını belime dolamasını sağladım. Yavaşça içine girmeye başladığımda tırnaklarını enseme geçirmeye başladı.
"Meow!" Miyavlamalarıyla beraber kuyruğunu belime sardığında tamamen içine girdim.
"Sakinleş bebeğim." Omuzlarını okşarken boynunda nefeslendim.
"Sahip hareket et." Boynuna bir iz daha bırakıp hareket etmeye başladığımda inleme sesleri daha da yükseldi.
Jeon Jungkook'tan
Sahip belimden sıkıca tutarak içime sertçe girip çıkarken tekrar karnıma boşaldım.
"Meow!" Her miyavladığımda daha da sert olduğu için nefessiz kalsam bile kendimi zorlayıp miyavlamaya çalışıyorum.
Her seferinde olduğu gibi yine daha sert vurmaya başladığında içimde sıcak sıvısını hissettim.
"Gel bakalım sahibinin kucağına." Kollarımı yorgunlukla boynuna doladığımda elini yatakla sırtımın arsına geçirip tek eliyle kucağına aldı ve içimden çıktı. Karnımda ki menilerim yatağa ve yere dökülürken istemsizce huylandım. Kıkırdayıp anlımı öptü.
"Önce bedenlerimiz sonra yatak bebeğim." Olumlu mırıltılar çıkarıp omzuna yanağımı sürttüğümde kalçamdan tutup banyoya soktu.
"Sahip dokunma, acıyo." Mızmız sesimle konuştuğumda yanağıma sulu öpücüklerinden birini bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Catboy / taekook✔️
Hayran KurguTuzağa düşen Taehyung yanan aracın içinden catboy Jungkook'u kurtarmıştı. Taehyung, Jungkook'un kim olduğunu anladığında onu koruma hissi her şeyin önüne geçer. "Sakin ol, sana zarar vermeyeceğim. Ağlama lütfen." Kim Taehyung 29 yaşında. Jeon Jung...