2.Bölüm-Alışveriş

488 45 26
                                    


Merhaba,

Ben bu bölümü 7 haziranda 2024'te yazıyorum ama siz ne zaman okuyorsunuz?

Şu an ki hikayem bittiğinde yayınlamaya başlayacağım.

Umarım beğenirsiniz..

Keyifli okumalar dilerim...

---

Kim Taehyung'dan

Duştan çıkınca Jungkook'un giydiği gibi eşofman tişört giyip arabamın anahtarını ve cüzdanımı alıp odamdan çıktım.

"Jungkook, telefonum orada mı?" Yatak odasında yoktu çünkü..

"Evet, dün açtığım sayfalara baktın mı?" Kaşlarım çatılırken;

"Ne sayfası." Göz devirirken ayağa kalktı.

"Off sende ama ya neyse akşam bakarsın." Anlamama rağmen uğraşmayarak uzattığı telefonumu alıp kapıya yöneldim. Ayakkabılarımızı giydiğimizde kapıyı açacakken kolunu tuttum.

"Güvenlik açık, dur." İlk başta ani hareketimden ürksede konuşmamla kafasını olumlu anlamda sallayıp geriye adımladı.

"Gel." Kapının yanında ki tablettin önüne geldiğimde yanıma gelmesini sağladım. Güvenliği nasıl açıp kapayacağını gösterdiğimde direk anlamıştı.

"Ama unutma telefonumdan da yapabildiğim için kapıyı açmadan önce hep kontrol et. Eğer güvenlik açıkken kapıyı açarsan yüksek sesten dolayı ortalık karışır." Kafasını olumluca salladı hemen.

"Tamam ama ben evde uyurken kapıyı çalma. Direk açarım alarm çalarsa olmaz." Korktuğu gözlerinden bile belliyken gülümseyerek kafamı salladım.

"Kapının dışında parmak izimi okuyan bir cihaz var; kulpta gizli. Okuduğu için sorun olmaz, endişelenme." 

Evden çıktığımızda garaja yöneldik direk. Önüme ilk gelen aracın anahtarını aldığım için hangisi olduğunu bilmiyordum, direk kilit açma tuşuna basıp etrafıma baktım.

"Aracının nerede olduğunu bilmiyor musun?" 

"Tatlı kedi, araçlarımın yanındayız zaten ama anahtara bakmadan aldım; hangisinin anahtarı olduğunu bilmediğimden baktım. Arkada ki kırmızıymış, gel hadi." Peşimden gelirken kuyruğu arkasında sallanıyordu.

"Kuyruğuma insanlar çok bakar mı?" 

"Şey, sanırım evet." 

"Tişörtün içine soksam nasıl durur." 

"Deneyelim." Tişörtünün eteğini kaldırıp kuyruğunu soktuğunda arkasında katlanan tişörtünü düzelttim.

"Bir şey olduğu belli ama sorun olmaz, istersen aracın bagajında ceketim var. Onu da giy."

"Bakmak istiyorum." 

Bagajda ki kot ceketi çıkardığımda kulakları hareketlendi ve elimden alıp üzerine giydi hemen.

"Şu an kuyruğun belli olmuyor tatlı kedi ama kulaklarını çok oynatma. Böyle taç gibi durduğu için dikkat çekmez. Yani istersen oynat tabi ama dikkat çekmek istemiyorsun gibi geldi."

"İnsanlar bakmasın." Elleriyle kulaklarını kapattığında sevimli haline gülmeden yapamadım. Kullanmadığım için bagajın köşesinde kalan kot ceketine bağlanan şapkayı aldım.

"Gel bakalım." Omuzlarından tutup arkasını dönmesini sağladıktan sonra şapkayı bağlayıp kafasını örttüm. Arabanın camından kendisine baktı hemen.

Cute Catboy / taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin