Merhaba,Yeni bölümle geldim.
Bu bölümü işte sıkılırken telefondan
yazdığım için yazım yanlışı
çok daha fazladır, kusura bakmayın.
Umarım beğenirsiniz.
Keyifli okumalar dilerim...
---
Kim Taehyung'dan
Kedimin ağlamaları dinip en sonunda uyuduğunda içime derin bir nefes çekerek Bay Jeon'a döndüm.
"Bu planı neden yaptınız? Jungkook'un ne kadar üzüldüğünü ve korktuğunu gördünüz az önce ve hayatından olmak üzereydi." Uyusa bile kulaklarını kapatarak söyledim.
"Ne diyorsun oğlum sen?" Kaşlarını çattığında nefesimi içime çekerek anlattım.
"Dosyaların çalındığını sanarak peşlerinden gittiğimiz adamlar gerçekten de düşman şirketten. O kadar çok ateş ettik ki Jungkook'un içinde olduğunu bilmeden içinde olduğu araç patladı."
"Ne!?" Bağırarak söylediğinde Jungkook'ta korkuyla yerinde zıpladı; kollarımı sıkılaştırıp kulağına fısıldadım; "Sakin ol güzelim."
"Bay Jeon, odanıza gidelim. Burada konuşmayalım." Öfkeyle yerinde fırlarken adamlarına işaret verdi.
"Gidelim gidelim." Sert adımlarla ilerlerken kedimin kucağımda taşıyarak odasına geçtik.
"Jungkook, güzelim. Babanın yatağına gidip uyu." Daha sıkı sarıldı bir anda.
"Beni bırakma." Ağlama başladığında daha sıkı sarıldım. Birkaç dakika sonra ağlaması dindiğine boynumdan uzaklaştırıp ellerimi yanaklarına koydum.
"Uzun bacağıma, hadi." Hızlıca kafasını bacağıma koyup oturduğum koltukta uzandığında kulaklarına kulaklık takıp telefonuma verdim eline. Video izlemeye başladığında kendime kendime sayıkladım biraz ve duymadığına emin olduğumda arkama yaslanarak Bay Jeon'un adamlarına sövmeyi bitirip gelmesini bekledim.
En sonunda değildinde aramızda uzun bir konuşma geçti. Kendi adamlarının içinde de köstebek olduğu ortaya çıkınca onları kendi alanından uzaklaştırarak yanıma geldi ve kucağımda huzurla uyuyan oğluna baktı.
"İlk kez birinin yanında bu kadar huzurlu olduğunu görüyorum. Benim yanımda olduğundan daha huzurlu duruyor. İlk başta planım sizi birleştirmekti; bunu direk seni yemeğe çağırarak yapmak istemedim çünkü Jungkook'un senin onu koruyabileceğini bilmeye ihtiyacı olduğunu biliyorum. Aslında sana oğlumun fotoğrafını gösterirken ikinizinde birbiriniz için yaratıldığınızı düşünerek yapmış; şimdi görüyorum ki yanılmamışım." Bay Jeon'un böyle konuşması beni mutlu etmişti. Elim istemsizce huzurla uyuyan kedimin saçlarına gitmişti, yüzümdede bir gülümseme vardı.
Daha açık açık konuşmamış olsak bile Jungkook'ta bende biliyoruz ki aramızda bir şeyler var. İkimizde birbirimizden etkileniyoruz ve bunu saklamak gibi bir niyetimiz de yok.
"Taehyung, seni bir konuda uyarmak istiyorum."
"Dinliyorum Bay Jeon."
"Jungkook. O muhtemelen yakında kızgınlığa girecektir. Kızgınlığındanken ne yaparsa yapsın; işin sonunda kıyafetleriniz olmayan aynı yataktada olsanız ki bunu daha önce hiç yapmadı, sana küfürler edip vurup hakaretlerde etse ki bunu bana bile yaptı; hiçbirini umursamamanı istiyorum sonrasında. Daha doğrusu aklına yanlış şeyler gelmesin. Kızgınlığındayken ilk ve son günleri değil; tamamen kedi genleri ortaya çıktığında yaptığı şeyleri hatırlamıyor bile. Ya da bu zamana kadar hatırlamama rolü yaptı, orasını ben bilemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cute Catboy / taekook✔️
Hayran KurguTuzağa düşen Taehyung yanan aracın içinden catboy Jungkook'u kurtarmıştı. Taehyung, Jungkook'un kim olduğunu anladığında onu koruma hissi her şeyin önüne geçer. "Sakin ol, sana zarar vermeyeceğim. Ağlama lütfen." Kim Taehyung 29 yaşında. Jeon Jung...