8.Bölüm- Süt istiyorum Taetae'm

389 40 26
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bu hikayeyi yazmaya başlarken baya uzun olacağını

hayal etmiştim ancak 7 bölümle 100 okunma bile

olmadığı için yakın zamanda final gelicek.

Bir sonra ki hikaye omegaverse olucak,

ilk bölümünü yazdım bile...

Az kişi bile olsa okuduğunuz için teşekkür ederim.

Umarım farklı hikayelerde yeniden karşılaşırız...

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jeon Jungkook'tan

Uyandığımda Taetae'nin üzerinde yatıyordum. Boynuna yaslanıp mırıltılar çıkardığımda belime sarılı sıkı kollar gevşemeye başladı. Sonra da esneyip saçlarımı okşamaya başladı.

"Güzelim." 

"Meavvv~ sahip." Gülümseyerek kulaklarımı öptüğünde uzanıp dudaklarını öptüm.

"Mrrr sahip benim." Öpmemin şaşkınlığı ile gözlerini hızla açıp kaparken tekrar öptüm dudağını ve kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Mrrr! Sahip benim!" Kafasını sallayıp kendine gelmeye çalıştı;

"Seninim güzelim." Yeni uyandığı için boğuk çıkan sesi yuvamı ıslattığında miyavlayarak kalçasına oturdum ve sürtünmeye başladım. 

"Güzeli-  ahh." Sertçe bastırdığımda inleyerek sözü yarıda kaldı.

"Mrr" Ellerimi yumruk yaparak göğsüne koydum ve kafamı geriye atarak mırlamalarımla beraber sürtünmeye devam ettim.

"Sahip." 

"Söyle bebeğim." 

"Süt istiyorum Taetae'm." Sürtünmeye devam ederken söylediğimde kucağından kaldırmaya çalıştı. Ellerini itip sürtünmeye devam ettim.

"Senin sütünü istiyorum sahip." 

"Yavrum o süt değil meni." 

"Bana ne!" 

"Gel bebeğim." Sırtını yatak başlığına verdiğinde dudaklarımı yalarken kulaklarım ve kuyruğumda keyifle hareket ediyordu. Bacakları arasına uzatıp altındakini çıkarıp attım ve büyük aletini yalamaya başladım.

"Meoowwww." Kulaklarımı ve saçlarımı okşarken başını ağızımın içine aldığımda kafasını geriye atarak inledi. Ona daha fazla zevk vermek için daha fazlasını aldığımda öğürme hissiyle geri çıkardım.

"Kendini zorlamana gerek yok. Sadece başını emmende yeterli." 

"Taehyungshii~"

"Seni seviyorum minik kedim." Gözlerine bakarken bile bunu görebiliyordum ama şu an ben söylicektim! İlk ben söyleyecektim! Kaşlarımı çatarken karnında ki kaslarına vurdum.

"Ya! İlk ben söyleyecektim! Niye söyledin ki?!" Kıkırdayarak saçlarımı okşadı.

"Ben bir şey demedim say kediciğim." Gülümseyerek aletini emmeye devam ettim. Saçlarımda gezen parmaklar baskı uygulamıyor sadece sevgisini hissetmemi sağlıyordu. Dediği gibi sadece başını emerken ellerimin ikisinide etrafına sarıp okşamaya başladım.

"Yavrum sen böyle iyi ağız işi yapmayı nasıl öğrendin? Aklımı kaçıracağım sanırım." Hızla inip kalkan göğsünü ve yüzünü izlerken kendimi yatağa sürtmeye başladım. Ağızımda ki aletini emerken boşaldığımda aletine doğru inledim. Biraz nefeslendikten sonra devam ettim. 

Cute Catboy / taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin