2024. január 4., csütörtök

52 16 26
                                    

Álmomban megint gimis voltam, de valamiért még megvoltak a tejfogaim, és pont osztályfotózás előtt esett ki kettő, úgyhogy gyakorolnom kellett, hogy hogyan rejtsem el a foghíjakat mosolygás közben. Mindig meglep, hogy álmomban mennyire nem ráz meg a tény, hogy kihullottak a fogaim, viszont amikor felébredek, akkor mindig ott van a gyomromban a szorongás a foghullás miatt és azonnal le kell ellenőrizem, hogy megvannak-e mind és véletlenül se mozognak-e vagy ilyesmi.

(Kieg.: Elmeséltem este Villőnek az álmomat, miután felkelt. Azt mondta, a foghullás azt jelenti, hogy imposztor szindrómám van az új munkahelyemen. Aztán nagy kedvesen hozzátette, hogy szerinte nekem mindig mindenhol imposztor szindrómám van.)

***

- Hálás vagyok, hogy délután sütött kicsit a nap.

- Hálás vagyok, hogy le volt értékelve a humusz a Sparban. Legalább lesz mit elvinnem magammal ebédre holnap. Ezek a rohadt vegán sajtok kurva drágák és még gumiízűek is, úgyhogy a szendvicscsomagolással felhagytam, mert szerintem sajt nélkül nincs értelme egy szendvicsnek.

- Hálás vagyok, hogy már csak a holnapi napot kell kibírnom és itt a hétvége. Bár ez a hét eddig egész laza volt, egyelőre csak betanultam. De ez a fél hatos kelés nem lesz a legjobb barátom, az fix.

Lendvai Bíborka hála- és álomnaplója ✓Where stories live. Discover now