Capitolul 2

17K 718 153
                                    

Eram pe drum spre casa si ma tot gandeam la ce mi-a zis Gwendolyn 'Oare are dreptate...?Asa ceva nu e posibil! Dar-Gata,Adde! Concentreaza-te la drum!'

Am parcat in fata casei si cand dau sa ies imi suna telefonul.Era James....

'Ce mai vrea si idiotul asta?!'

M-am decis sa ii raspund si sa vad ce vrea.

~"Alo?"

~"Hei, Adde!❤ Ce mai faciii?❤"

~"Vorbesc cu un cretin! Ce crezi ca fac?! "

~"Si tu esti o dulce!❤"

~"Esti un bou!"

~"Si tu esti vacuta mea!❤"

~"Te urasc!"

~"Si eu te iub-"

De-odata cineva imi smulge telefonul din mana. Ma uit in jur si nu este nimeni. Scot repede cheile si intru in casa.

'Oh Doamne! Vampir! Dar de ce mi-ar lua un vampir telfonul? Ce ciudat!'

Vreau sa ma relaxez ,asa ca m-am gandit sa fac un dus.

Am urcat scarile pana in camera si m-am dus in baie .

Dupa un dus relaxant, am iesit din baie in prosop si mi-am ales o lenjerie intima neagra si o rochita de noapte alba .

In timp ce ma schimbam am simtit cum cineva ma priveste . Imi indrept privirea spre geam si nu era nimeni. 'Cred ca din cauza tampeniilor astea cu vampirii... In fine!'

Este prea devreme asa ca ma gandesc sa ma uit la TV. Dupa un sfert de ora am gasit ceva interesant pe DIVA. M-am uitat pana cand Damon i-a zis Elenei ca e vampir?!

~"Saraca fata! E nebuna! Nu! Regizoru' e nebun! Nu m-as indragosti de un vampir nici daca as fi pe moarte! "

~"Mrrrrrrrr!"

Ma uit spre geam si vad o

umbra la geam ...e un barbat atat imi pot da seama...nu ii se vede fata. Stiu ca vampirii nu pot intra in casa doar daca sunt invitati deci....ma duc la el ii scot limba , el se uita surprins si apoi ii trag draperiile in fata apoi incep sa rad ca o psihopata :))))))))))

~"Ce fata a facut! Morrrr :))))) "

Trag draperia sa vad daca mai e acolo si il vad cum se uita confuz la mine ....iar ma bufneste rasul si cad razand pe podea in timp ce el se uita la mine.

~"Gata! Numai pot! :))))))Pleaca pentru ca nu o sa mai rezist de la atata ras."

~"Tu....nu te-ai speriat? "

~"Eu?! :))))))))De tine? :))))))))))))" Si iar incep sa rad "Esti nebun? :)))))) Esti cel mai comic vampir :)))))) "

~"Hei! "face o fata de catelus plouat.

~"Sa revenim la inceput! Tu ai marait?"

~"Poi...da!"

~"De ce?"

~"Nedreptate!"

~ ":))))) Pentru ce?"

~"Pentru noi vampirii! Si noi putem iubii oameni!"

~"Da normal! Cine a zis ca voi nu ne iubiti.... sangele?"

~"Mrrrrr! "Am incremenit

"Okay.....asta m-a speriat...."

~"Scuze ...nu am vrut sa te sperii... Imi deschizi tu fereastra sa intru?"

~"Ce?! Ai innebunit?!"

~"Haideeeeee .... nu te musc ... promit! :) "

~"Nu! "si ma intorc cu spatele

~"Bine! Cum vrei tu!"

Si apoi simt aerul rece de afara si doua brate cum sa tin in brate pe la spate

~"C-cum ai intrat?! "

~"Nu conteaza asta micuta mea Adeline!" Si ma saruta pe obraz . Ma inrosesc toata si stau cateva minute care par ore si il intreb:

~"De unde imi sti numele?"

~"Stiu totul despre tine micuta mea!" Si ma strange si mai tare in brate . 'Nu stiu de ce ....dar ma simt protejata in bratele lui puternice si parfumul lui ma face sa ma topesc! 'De-o data ma ia in brate in stil mireasa si se indreapta spre pat .

~"Ce faci?!" el chicoteste si imi spune:

~"Stai linistita nu iti fac nimic!" atunci se pune in pat cu tot cu mine si ma tine strans la pieptul lui....'Este asa frumos! Acum i-am observat parul negru si ochii....ochii aia albastrii ca marea ,in care ma pierd....Nu stiu de ce nu rezist....Ma simt asa bine incat imi afund capul si mai bine la pieptul lui. '

El chicoteste si ma saruta in crestetul capului.

~"Ce imi faci? " ....il intreb iar el se uita confuz la mine . "Ce imi faci de ma simt asa in siguranta langa tine?" el imi zambeste dulce si imi spune:

~"Asa sunt toti alesii micuto!"

~"Alesii?"

~"Persoanele care sunt facute unul pentru celalalt "Si ma saruta apasat pe obraz."Asa ca noi!"

~"Noi...suntem alesi?"

~"Da "

~"Deci....nu ma vei manca nu?" Spun eu chicotind iar el se uita urat la mine.

~"Ce?" Il intreb eu surprinsa

~"Pentru nimic in lume sa nu mai zici asa ceva!" Imi spune el trist. "Nu ti-as face rau nicioadata!"

~"Imi pare rau ...nu am vrut sa te supar . " Si fac o fata de catelus.

~"Nu pot fi suparat pe tine !"

~"Deci mai am cateva intrebari...imi vei raspunde?"

~"Iti voi raspunde maine ,acum dormi iubire! Noapte buna!" imi saruta crestetul capului si se ridica sa plece dar ii apuc mana si ii spun cu o voce dulce :

~"Stai cu mine!" El zambeste cu gura pana la urechi si se aseaza langa mine. Casc , ii zic "Noapte buna "si imi afund capul in pieptul lui in timp ce adorm.

*****
In poza.....este  Nick! (^¬^)

Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum