****
Dupa doua zile petrecute la castel am fost anuntata ca o sa se dea un bal in cinstea mea!Si Gwen o sa vina sa ma ajute sa ma pregatesc!Yeiii! Imi era asa dor de ea si mama!❤
Balul va fii maine deci avem nu avem timp de pierdut!Iar croitorul regal ne va face rochiile.
Ma tot plimbam in camera pentru ca nu imi gaseam rochita preferata.
'Unde o fii si rochia aia?!'
Fara sa imi dau seama, Nick intra in camera iar cand ma vede tranteste usa.
~"Nick,ai innebunit ?!Era sa lesin!"
~"Tu?! Doamne! Iubito...tu te-ai uitat in oglinda?"
~"Da....de ce?"
~"Mai uita-te o data!"
~"Ce poate sa fi-Oh Doamne!" Ma acopar imediat cu o patura de pe canapea.Aveam pe mine numai lenjeria intima. (×.×)
~"Ai vrut sa imi zici ceva de ai venit pana aici?" schimb repede subiectul.
~"Ce?...A! Venisem sa te chem sa il cunosti pe Adrian ,un prieten foarte bun."
~"Ok...dar cu Gwendolyn ce fac? Trebuia sa ma intalnesc cu ea..."
~"Poi...ia-o si pe ea! Doar nu iese scadal" incepe sa rada"
~"Ai dreptate!Ce se poate intampla? " si incep sa rad si eu.
***Gwendolyn povesteste***
Cand Adeline mi-a zis sa vin cu ea sa isi cunoasca musafirii,m-am imbracat repede iar pe drum am inceput sa povestim despre lucruri din copilaria noastra.De mici eram foarte unite ,surori de suflet chiar! ❤
***
Cand eram aproape de usa salii in care trebuie sa ne intalnim iar inima a inceput dintr-o data sa imi bata foarte tare. 'Ce se intampla cu mine? Poate este de la obosela.'
Am intrat in sala si l-am vazut pe Nick cu un baiat si o fata.
Baiatul este asa frumos... Cu ochii aia verzi ca smaraldul ,parul ala castaniu ciufulit si buzele alea carnoase de te cheama sa le gusti. 'Urgh! Cine-i tipu'? Si vad ca tipa il cam place pe Nick....o sa iasa urat daca isi da sema Adeline....A fost un scandal imens cand a venit la castel si toate curvele lui Nick au sarit sa il intampine....As vrea sa spun ca imi pare rau dar....se pare ca e o tarfa si mai este si cu sexosul asta!
'Adeline ,draga mea ,ma alatur si eu! '***Adrian povesteste***
'Imi simt aleasa! Este prin apropiere!' Ma intorc si o vad.
'Asa frumoasa...parul ei ca aurul ,ochii albastrii ca oceanul si buzele alea rosii atat de apetisante❤' Stau ceva timp si o analizez si imi dau seama. 'E om...Nu vreau ca aleasa mea sa fie om!'
Nick si-a dat seam de ce se petrece si incepe..
~"Ea e aleasa ta? Super ! Iubito se pare ca Adrian si Gwen sunt alesi!"
~"Asta este minunat!"
~"Nu! ....Ea este un simplu om!Nu ma intelegeti gresit nu am nimic cu oamenii dar nu vreau ca aleasa mea sa fie om!" o vad cum ma priveste si o sarut pe Amy iubita mea....ma rog tarfa mea...***Gwendolyn povesteste****
Imi vine sa plang dar nu o fac. Nu pot sa par slaba in fata lui! 'Nu pot sa cred! Este alesul meu si ma raneste in primele minute! Ii arat eu lui!' ma duc la primul gardian pe care il vad ,il trantesc in perete si il sarut salbatic.
Il simt cum ma priveste din spate dar il ignor. 'Asa ii trebuie! A vrut respingere, respingere primeste!'
Ma uit cu coada ochiului la el si il vad cum paraseste camera... insotit de curva aia!
Cum vad ca au plecat ma duc direct in bratele Adelinei si incep sa plang.
~"Gata ....shhhh....nu e vina ta! Ma jur pe viata mea ca il voi face sa se intoarca la tine!Dar il vom face sa sufere mult mai mult decat suferi tu Gwendolyn!"
~"La ce a facut ticalosul ala....ma alatur si eu! Gwen .... sunt sigur ca va venii in genunchi la tine! Dar isi merita pedeapsa! Nu m-as putea imagina vreodata spunandu-i asta Adelinei!"
~"Nenorocitul! A preferat-o pe curva aia in locul meu! Ma voi razbuna! Multumesc ca ma sustineti...cu ajutorul vostru cred ca voi fii mult mai puternica! Multumesc.. inca o data!" le spun eu plangand*****
In poza este Gwendolyn dupa respingere...
(T^T)
CITEȘTI
Aleasa!❤
Random~Totul a inceput in anul 2010 cand vampirii au atacat si au cucerit lumea in frunte cu regele lor Nicolas Alexander Tepes. El mereu a fost clasificat ca "temutul ,nemilosul si insetatul de sange" ,dar in anul 2011 ceva s-a schimbat la el in momentul...