Capitolul 3

15.7K 642 255
                                    

Razele soarelui imi deranjeaza somnul asa ca ma intind ca o pisica si ii intorc spatele


~hihihi aud pe cineva chicotind dar il ignor ,simt cum cineva imi da sarutari scurte pe obraji,frunte ,ochi si nasuc . Deschid ochii si incep sa zambesc.


Era el.


~"Neata iubire! "Si ma saruta in crestetul capului


~"Neata!" si il iau in brate


~"Pregatestete ca azi plecam! O sa iti fac cunostinta cu familia mea !"


~"Ce?! Nici macar nu stiu cum te cheama...si in familia ta sunt vampiri ca tine....si-"


~"Ma cheama Nick ,am 1999 ,peste 3 luni fac 2000 si vei afla mai multe despre mine cu timpul...Iar in privinta familiei mele ...nimeni nu se va atinge de tine!"


~"Bine...am incredere in tine!" Si il sarut pe obraz.


~"Apropo...tu esti cel care mi-a luat telefonul si cel care ma luat in brate im parcarea mall-ului? "


~".....da si da!Imi cer scuze pentru telefon dar...eram gelos pe idiotul ala care urma sa iti zica ca te iubeste!Nu are dreptul! Tu esti a mea!" Si ma tine strans in brate ca si cum nu ar vrea sa imi mai dea drumul!


~"Awww!❤ " si ii dau un pupic scurt . "Dar macar.....spune-mi ca telefonul este inca intreg!"


~"Poi d-nu ...."


~"Ce i-ai facut?!"


~"Poi...l-am strivit in mana....l-am calcat in picioare si l-am facut cat o foita de aluminiu...." Si incep sa rad


~"De ce razi? " Se uita confuz


~"Mi-am imaginat scena :)))))


Nenorocitu! Dai dai! :))))) " si incepe si el sa rada


Am mai stat putin imbratisati apoi el decide sa sparga linistea.


~"Hai sa ne pregatim! " Se ridica . 'Doamneeee! Abea acum observasem ca el era doar intr-o pereche de boxeri si mama ce arma de vanatoare ascundea!'.


' hahaha cu asta o sa te vandez eu pe tine iubito!' am auzit o voce in capul meu . M-am inrosit toata si i-am spus :


'Iesi din capul meu'


Incepe sa rada. Eu ma duc la dulap si imi aleg o bustiera alba ,geaca de piele scurta,neagra impreuna cu colantii mei tot din piele si o pereche de botine.


Dupa ce m'am schimbat ies si cand ma vede gura lui ajunge in podea iar dupa vad cum ochii ii se fac rosii si se uita suparat la mine .

Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum