Capitolul 14

9.8K 466 16
                                    

****Adeline povesteste****
Nu mi-a venit perioada...Oare mama are dreptate?
Ar trebuie sa ii spun?Nu stiu cum sa ii zic lui Nick...Nimeni nu a aflat.
'Urgh......Imi e rau.Ma doare capul si am ameteli'
Mi-am ascuns sarcina in fiecare zi...si nimeni nu stie de greata de dimineata.
Vreau sa imi iau o zi libera de la treburile de regina...dar nu pot.Ma simt groaznic.
~"Urghh..."Mi s-a facut rau si m-am dus intr-un colt al holului.Am asteptat ca greata sa dispara si am baut niste apa din sticla.Chiar atunci...
~"Adeline, esti bine?S-a intamplat ceva?"
~"Adrian..."
~"Nu arati prea bine...Hai la doctor!"
~"Sunt bine...Nu imi este rau!"
~"Huh?"
~"A....am...Nimic!"spun eu repede sa imi acopar gafa...si ma ridic de jos.
~"Sunt doar obosita !"am plecat trecand pe langa el.
'Daca va afla....ii va spune lui Nick......"si inca o data cad pe ganduri"Oare nu il va iubii?Oare ma va ura?"
Astazi avem o intalnire.Eu cu Nick trebuie sa alegem un conducator pentru Regatul Demonilor -dar tot eu eram regina-.
~"Vrem un conducator care sa ne fie loial.Si sa nu se intoarca impotriva noastra."spune Nick hotarat
Discutia a continuat iar eu am simtit ca iar mi se face rau.
~"Vrem sa ne intalnim cu 'demonii capabili' ,care vor sa ii ia locul lui Dominus!"spuse el"Adrian,cand avem timp?"
~"Pai...sunteti liberi...maine de la 4 la 8."
~"Bine.Esti de acord Adeline?"
~"...."Imi venea sa vomit."Ma scuzati!".spun eu repede si fug din sala.
'Pana la urma o sa afle...ce ma fac...Daca ma va respinge?'gandesc eu in timp ce mai iau o gura din sticla mea cu apa.
Simteam cum ameteala ma invaluia si am cazut..In acel moment apare Gwen...
~"Adeline!Adrian mi-a zis de starea ta.Spune-mi ce ai!"imi spune ea panicata
~"Gwen...Sunt insarcinata...Nu spune nimanui...Te rog!"Zic eu cu ultimele puteri, inainte de a lesina.

****

Incep sa ma trezesc...'Ma simt ca intr-un cuptor!'Deschid ochii obisnuindu-ma cu lumina soarelui.Si vad sursa caldurii.
Era el...Nick.Sper ca Gwen si-a tinut gura...
~"Iubito ,te-ai trezit!Nici nu stii cate griji mi-am facut.De ce nu mi-ai spus?"zice el
~"Ce sa iti spun?" zic eu '''inocenta'''

****Nick povesteste****

Face pe inocenta...'La asta se referea Zeita Lunii.De ce nu a vrut sa imi spuna...?'
~"Iubito ,te rog ,spune...."
Chiar atunci vad cum ochii ii lacrimeaza.Nu pot sa o vad asa...
~"Pentru ca am crezut ca o sa ma urasti...am crezut ca vei ura copilul si ca ma vei pune sa avortez."spune ea plangand
~"Oh,Doamne!Cum sa te urasc...Cum sa va urasc?!Mereu am vrut un copil cu tine!❤" Ii spun eu zambindu-i dulce
~"Deci nu o sa avortez?"spune ea inocenta
~"Prostuto!"ii spun eu imbratisand-o si sarutandu-i crestetul capului"Niciodata!O sa facem o armata de copii!❤"ii spun eu chicotind iar ea se inroseste"Acum scuza-ma putin!" spun eu si imi iau telefonul ,ea uitandu-se confuza.
Formez numarul lui Adrian si cum zaspunde tip in gura mare"Boom!Insarcinata!"

****

In poza este Nick cand il suna pe Adrian!❤ :)))













Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum