Capitolul 11

9.4K 480 15
                                    

****Nick povesteste****

Adeline inca nu s-a trezit sunt ingrijorat...daca nu se mai trezeste...daca o pierd din nou.
A trecut o luna de cand am muscat-o...Sper ca se va trezi...

****Gwendolyn povesteste****

Nu ma las!Am sa il fac sa sufere! Acum ma duc sa il iau pe" iubitul" meu Edward .El stie de povestea mea cu Adrian de la Adeline.Cat timp a fost acolo s-au imprietenit si i-a povestit de noi.Iar Adde l-a rugat sa ma ajute sa il fac gelos . :)
In privinta Adelinei nu imi fac griji! Este o fata puternica si stiu ca se va trezii. ❤
Acum ma plimb pe hol de mana cu Edward! Il vazusem pe Adrian. Si el ne vazuse dar si-a intors capul si a plecat la el in camera....Nick mi-a zis ca plange si bea foarte mult...Cred ca o sa ii mai dau o sansa!
~"Edward....eu cred ca e destul...nu?"
~"Da...si mie imi e mila de el...am auzit ca de-abea a iesit din camera si tot acolo cred ca se duce...Fugi la el!"
~"ok❤"
Fugeam spre camera lui.'Abea astept sa il sarut si sa ii spun ca il iubesc!❤"
Am ajuns...iar usa era intre deschisa...In camera lui era dezastru...sticle goale pe jos iar el era cu o sticla de Jack Daniels langa pat plangand.. :((
~"Adrian...?"Cand m-a vazut a tresarit si a vrut sa plece dar l-am luat in brate.
~"Ce vrei? Te-ai plictisit de ala si acum vi la mine?!"spune cu o voce ragusita.
~"Nu...Am venit sa iti spun ca te iubesc si ca Edward se prefacea...Adica nu eram impreuna.Am facut asta doar ca sa te fac gelos...iar faza cu gemetele...a fost inventata de Adeline...pentru ca sufeream ca m-am respins.."ii spun eu cu lacrimi in ochi.
~"Nu te cred!Dovedeste!"iar in clipa aia ii sar in brate si il sarut tandru.El ramasese putin blocat dar isi revenise si imi raspunse la sarut.
~"Gwen...imi pare rau!Am fost un idiot.."
~"Te-am iertat deja."
~"Si inca ceva...Te iubesc!"imi spune el dulce.
~"Si eu! ❤" iar apoima ia pe sus si ma tranteste in pat
~"C-ce faci?!"
~"Te pedepsesc ca m-ai facut sa sufar ca un bou tot timpul asta!"

****Leke povesteste****

A sosit timpul! Il apuc de gat pe gardian si ii smulg inima. Alerg spre cel mai apropiat sat ca sa ma hranesc.
A sosit vremea razbunarii! Si nimeni si nimic nu ma va putea oprii! Idiotii astea vor platii pentru fiecare picatura de sange pe care am varsat-o!
Le voi platii cu aceeasi moneda iar toata lumea va invata ca nu e bine sa te pui cu "Atotputernica Leke!"

****Nick povesteste****

O tineam pe Adeline in brate cand de-odata usa din camera se tranteste.
~"Nick! Leke ataca impreuna cu Dominus!" spune el gafaind
Dominus este cel mai mare dusman al meu...regele demonilor!
~"Cum a scapat javra aia si mai ales cum s-a aliat cu Dominus?!?!"marai eu scrasnind din dinti. "Adu garzile! Vreau 20 de vampiri in camera Adelinei iar restul cu mine!"

*****
Oare Adeline se va trezii? Sau va murii? (X_X)
In poza este Dominus.






Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum