****
Balul incepe la ora 8 deci va trebuii sa ne grabim.
Acum sunt pe drum spre camera lui Gwen sa o anunt ca rochiile sunt terminate. Merg incet iar la un moment dat vad un barbat imbracat tot in negru.M-am speriat asa ca am fugit direct spre camera lui Gwendolyn.
Am intrat in camera ei . Nu aveam de gand sa ii spun ...poate o fi fost imagimatia mea...Asta trebuie sa fie!
~"Gwennie! :3 Rochiile sunt gata! ❤ Mergem sa le luam?"
~"Okayy....."
~"In rochia aia vei arata minuntat! Sunt sigura ca toti barbatii vor saliva dupa tine.Inclusiv Ivaskov! ;) O sa il faci asa gelos! ^,^ "
~"Ok!❤"
***
Dupa ce ne-am luat rochiile ,am trimis-o pe Gwen in camera si i-am zis sa ma astepte.Iar ghiciti ce nenorocit am vazut eu pe hol impreuna cu Nick...
~"Hei ,Adrian!Vii la bal?"
~"Buna ,Adeline!Da o sa vin."
~"Okayy."
~"Iubitule , ai auzit ce gemete se auzeau aseara in castel!Ei nu stiu ce inseamna silentios!"
~"Nu am putut sa dorm aproape deloc!"
~"Cine?"
~"Gwendolyn si iubitul ei!"
~"Gwendolyn are iubit?" intreaba el trist
~"Da!Se iubesc atat de mult !(^.^)Pacat ca nu poate veni la bal... in fine...Ma duc sa ma intalnesc cu Gwen sa ne aranjam! ^,^ Paa!"
~"Pa...."
Dupa ce am plecat de acolo... simteam cum cineva ma urmareste dar imi era prea frica sa ma uit...M-am dus la mine in camera si i-am povestit lui Gwen ce s-a intamplat cu Adrian. Chiar daca mi-a facut capul calendar la faza cu gemetele.... hihihi
Ne-am imbracat , machiat si am inceput sa ne aranjam parul.Eu mi-am facut bucle iar ea si-a facut un coc.La final aratam asa frumoase. 'Abea astept sa vad ce fete vor face Adrian si Nick cand ne vor vedea!'
~"Hai sa facem praf toate tarfele de acolo!"
*****
Eram in fata usii .Aveam emotii...in sala aia erau 500 de oameni ,'ma rog....vampiri', care urmau sa ma vada...
Dar totusi am putin curaj pentru ca Nick ma asteapta la capatul scarilor.
Prima care coboara este Gwendolyn pentru a-mi anunta venirea.
~"Atentie!Domnisoara Adeline v-a intra in sala! "
Usile s-au deschis.Paseam gratios pe scari si auzeam tot felul de comentarii la adresa mea dar am decis sa le ignor si sa merg mai departe ,spre iubitul meu care mai ca ii cadea maxilarul. Hihihi.
~"Iubito arati minunat!"
~"Si tu arati superb ,Regele meu!"
~"'Regele meu'Hmmmm...M-as putea obisnuii. " spune el zambindu-mi dulce
~"Hihihi. :3 " chicotesc eu ,iar brusc imi amintesc "Cum a fost intrarea lui Gwen? " si zambesc draceste
~"Daca iti zic ca saliva....ma crezi? :)))) "
~" Saracutul de el!" :)))
*****
Mergeam impreuna cu Nick sa imi faca cunostinta cu mai multe persoane ,cand aud:
~"Nicolas,dragule,ce mai faci?" se aude o voce pitigaiata.Ma intorc si vad o fata intr-o rochie roz ,plic roz,ruj roz si machiaz....de o culoare pe care nici intr-o mie de ani nu as ghici-o 'ironica'....roz!
~"Bine....Ai cunoscut-o pe logodnica mea, Adeline?"
~"Nu am avut norocul asta..." spune ea si se uita urat la mine."Eu sunt Leke,domnita Leke"si pe mine m-a bufnit rasul.
~"Ce s-a intamplat iubit-o?"
~"Leke :))))) i-inseam-na m-m :)))) murdarie"spun eu printre rasete .Cand a auzit a inceput si el sa rada .
~"Tu, javra! Razi de numele meu?!"
~"Mrrrrrrr!" rasuna maraitul lui Nick in toata sala"Dispari!"
~"C-ce? Dar Nicolas -" nu apuca sa termine sa Nick o apuca de gat.
~"Nimeni nu imi jigneste logodnica!Acum dispari!"
Ea se uita urat la mine si pleaca.
Am observat sa multa lume se uita la noi dar imediat s-au intors la ce faceau cand i-au vazut ochii rosii ai lui Nick.
***
La bal am cunoscut multe persoane.....si inca cateva catele in calduri care salivau dupa iubitul meu!Nick a facut niste crize de gelozie cand barbatii s-au adunat in jurul meu.'Iubesc cand este gelos!'.
A fost o zi obositoare asa ca m-am decis sa ma retrag.
***
Mergeam pe holurile castelului cand de-odata simt cum cineva imi pune ceva la gura si incet... incet ,incep sa adorm....
*****
In poze sunt rochiile fetelor si costumele baietilor. :)
CITEȘTI
Aleasa!❤
Random~Totul a inceput in anul 2010 cand vampirii au atacat si au cucerit lumea in frunte cu regele lor Nicolas Alexander Tepes. El mereu a fost clasificat ca "temutul ,nemilosul si insetatul de sange" ,dar in anul 2011 ceva s-a schimbat la el in momentul...