Capitolul 10

9.9K 491 9
                                    

***Adeline povesteste***
A trecut o luna de la incident iar toti au revenit la normal.
Adrian inca se chinuie sa o impace pe Gwen i-a adus chiar si un buchet cu 101 trandafiri....dar ea tot nu vrea sa il ierte...s-a rugat si in genunchi dar nu a reusit...
Gwen tot tine sa il faca gelos asa ca si-a facut un iubit ...foarte sexos....dar nu ca Nick sau Adrian. ;)Mai ales Nick !❤
Mi-au povestit de cele intamplate si ca Leke este torturata iar ca cadou de nunta o sa o omoare .... Este ea o tarfa,idioata,imbecila si a vrut sa ne omoare dar parca...doar parca imi e mila de ea....In fine!
Nunta va fi peste 2 luni iar totul va fi perfect❤
Nick si cu mine suntem mai mereu obositi (//-\\)...cred ca stiti si de ce....Iar mama ma dispera zilnica ca vrea nepoti!
Femeia asta a innebunit!
Il vad pe Nick pe hol si fac ce fac de 2 saptamani...
~"Ce faci iubito?"
~"Transforma-ma!"exact...numai suport sa fiu slaba..vreau sa imi protejez familia!
~"Iubito...mi-ar placea la nebunie...dar nu vreau sa regreti..."
~"Nu voi regreta!Acum te rogggg!❤"
~"Bine...bine!"
Se apropie de mine saruta locul si ma musca.Simt o durere suportabila si apoi Nick se taie la mana si imi da sa ii beau sangele....iar de acolo lesin.
****Nick povesteste****
Oh Doamne!Imi e asa de frica...nu toata lume rezista....Nu vreau sa moara...Nu vreau sa o mai pierd inca o data! Sper sa se trezeasca...Acum stau langa patul in care sta micuta mea si o privesc in timp ce ignor toate comentariile lui Adrian...
~"Esti nebun!Stii doar cat ura vampirii.....Dupa se va ura pe sine pentru ce este....Nu pot sa cred ca ai fost asa neglijent!"
~"Stiu ....si imi pare rau...dar ea mi-a zis sa o fac....Acum imi e frica ,ca nu se va mai trezii"
~"Pentru asta iti faci tu griji?Fata asta este puternica!A trecut prin atatea si nu a murit iar tu crezi ca acum va murii?!Ai incredere!"
~"Asta si incerc sa fac!"
****Leke povesteste****
Idiotii vor sa ma omoare! Cica "cadou de nunta".Voi scapa si le arat eu cadou !
Iar prima mea victima va fii idioata aia!Un om nu imi poate rezista iar mai ales ca refuza sa fie pazita de garzile lui Nick!
Cat de ipocrita!Nu vor mai apuca nunta ...iar Nick cred ca o va vedea imbracata in mireasa...la inmormantare!
Hahahaha! Sa vezi ce o sa ma distrez!

****
Cam scurt dar...mai mult pentru capitolul 11 (^,^)
In poza Nick cand o musca pe Adeline!

Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum