Capitolul 17

9.5K 489 33
                                    

****
Petrecerea a inceput,iar la miezul noptii am mers pe scena impreuna cu Nick sa facem anuntul.
~"Va multumesc ca ati venit!Este o zi minunata din viata mea.Ca am o sotie superba si ca o sa am un fiu puternic si la fel de frumos ca mine si ca mama lui."spune Nick,iar ca totul sa iasa bine,Adrian spune:
~"Ramane de vazut!"zice el razand
~"Dar acum?"spun eu si imi lipesc rochia de burtica incat sa se vada.
~"Asa da!"spune Adrian iar lumea incepe sa aplaude si sa ne felicite.

****
Petrecerea s-a terminat iar noi ne-am dus in camera.Cand am intrat ,am vazut ceea ce mi-am dorit mereu...Pacat ca mai trebuie sa asteptam pana o sa nasc...
Pe pat erau petale de trandafiri de toate culorile, pe patul nostru alb ca neaua,iar langa semineul aprins era o masuta pe care erau asezate capsuni ,frisca ,miere si multe alte pranituri.Eram uimita.
M-am intors spre sotul meu care ma privea dulce.
~"Iti place, iubito?" ma intreaba el
~"Da."ii spun eu dulce.
~"Hai."imi spune si ma trage inspre baie.
Peste tot erau lumanari parfumate,uleiuri ,iar in apa erau petale de trandafir rosu peste spuma din cada.
Ma ia in brate pe la spate si imi desface delicat rochia.Si imi preseaza saruturi dulci pe umeri,gat si ajunge la buze.
Se dezbraca si el.Ma ia in brate stil mireasa si ma baga in cada.Incepe sa ma unga cu un ulei de trandafiri iar eu ma intorc ,il sarut pe buze si il dau si eu la randul meu pe piept.
Dupa o baie romantica iesim afara ,si mergem langa semineu,iar el incepe sa ma hraneasca cu capsuni.Am observat umflatura din pantalonii lui...dar nu am ce face....

******

Au trecut 2 luni de la nunta ,iar eu trebuie sa nasc cat de curand.Dap...am aflat abea dupa nunta ca sarcina dureaza 5 luni...Nu pot spune ca nu imi este frica deoarece as mintii...dar fericirea este mult mai mare...mai ales cand ma gandesc ca o sa il tin in brate pe micut.
Inca nu ne-am gandit la un nume ,dar sunt sigura ca il vom alege pe cel mai bun.

****
Eram in pat cand de-odata am simtit o durere puternica.
~"Ahh! ....Nick!...Nick!"strigam
~"Ce?"ma intreaba el
~"Mi s-a rupt apa!!"
~"Oh Doamne!"

***Autoarea povesteste***
Durerile erau cumplite si se chinuia sa respire.Doctora striga intr-una"Impinge!",dar era greu.
Adeline vroia sa renunte, dar se gandi la copilul ei care trebuia sa iasa cat mai repede.
Dupa o ora de chin,totul se terminase.
~"Imi vreau copilul." striga Adeline in timp ce asistenta se pregatea sa plece cu el din sala.Iar doctora ii face semn sa il aduca.
~"Micutul meu....micutul meu Daemon!❤"

Sfârșit!

*****
Asta a fost tot!❤
M-am mai gandit si va fii o a2-a carte ❤
Inca o data .... Multumesc ca ati urmarit cartea!❤
In poza sunt micutul Daemon si tatal lui!❤❤



Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum