Capitolul 16

9.4K 503 46
                                    

Am mers cu Nick pana in cabinet.Eram emotionata.'Imi voi vedea ingerasul❤'
O data ajunsi acolo.In sala era liniste...se auzeau doar sunetele aparatelor .'Nu am mai fost asa emotionata niciodata...' Dupa ceva timp se aude usa.Ma uit spre ea si acolo era doctora care ne saluta politicos si imi spune :
~"Alteta, asezati-va comfortabil."imi spuse facandu-mi semn spre pat.
Ma asez ...simtind cum emotiile imi cresc .Nick vine langa mine si imi sopteste usor ,ca sa ma linisteasca"Totul va fi bine!".
A inceput sa imi intinda cu grija un gel pe tot abdomenul ,iar apoi mi-a pus un aparat pe care a inceput sa il miste.
'Oh Doamne!Micutul meu❤'simteam cum lacrimez cand pe ecran a aparut micutul meu care ne facea cu mana.
Am zambit si m-am uitat la Nick in timp ce ii strangeam mana de bucurie.
El s-a uitat la mine fericit si mi-a sarutat crestetul capului.

****

Ma uitam in oglinda...eram minunata. O rochie lunga,superba. Imi ascundea burtica ,astfel incat sa fie o surpriza.Chiar ma bucur ca am luat-o pe Antonia ,mama lui Nick cu mine❤ Era foarte frumoasa si inainte dar acum...este magica.Se aude cum cineva bate la usa si o trimit pe Gwen sa vada cine este .
~"Adeline,trebuie sa cobori!A venit Christian sa te ia."imi spune Gwendolyn care avea o rochie lunga superba prin care ii puteam vedea burtica.
~"Oh Doamne!Gwen...imi e frica....Daca o sa ma impiedic?Daca ma fac de ras?"
~"Stai calma!Nu o sa te impiedici!Gandeste pozitiv!"imi zice ea
Inspir si expir ca sa ma calmez.. Iar cand ies din camera il vad pe Christian care a venit sa ma ia.
~"Ai emotii ?"ma intreaba el
~"Multe..."zic eu nelinistita
~"Cand mergi acolo,te uiti doar la Nick.Si gandestete ca sunteti doar voi doi."
~"Asa o sa fac..."
Am mai discutat cu el incat nici nu am observat ca am ajuns, iar emotiile au mai disparut.
'Uita-te doar la Nick!'imi tot repetam .
~"Esti gata?"ma intreaba Chris in timp ce eu respiram tot mai rar ca sa ma calmez.
~"Gata."spun eu si usa se deschide incet,lasand in urma sa ,o lumina puternica .
M-am concentrat pe o singura persoana.Centrul lumii mele,care era intr-un costum alb ca laptele si se uita la mine cu iubire.Ii zambesc si merg incet spre el.
Trena aluneca usor in spatele meu si emotiile au disparut de cand l-am vazut.
Am ajuns in dreptul lui ,iar el imi sopteste dulce.
~"Esti asa frumoasa,dragostea mea!❤"
~"Si tu esti superb , regele meu!❤"
Imi prinde mana intr-o stransoare delicata si ne intoarcem spre preot.

****
Langa noi vine micutul David cu o pernuta pe care erau verighetele.
~"Eu, Nicolas Alexander Tepes, te iau pe tine, Adeline Nyx Carter in casatorie, ca de acum inainte sa fim impreuna la bine si la rau, in bunastare sau saracie, sanatosi sau bolnavi, sa ne respectam si sa ne iubim pana cand moartea ne va desparti."spune si imi pune inelul pe deget.

~"Eu, Adeline Nyx Carter te-am ales pe tine Nicolas Alexander Tepes ,sa-mi fii sot, sa te respect si sa-ti fiu alaturi la bine si la rau, sa parcurgem impreuna, umar la umar, drumul vietii ce se asterne inaintea noastra."spun eu si ii pun inelul pe deget.Iar preotul spune:
~"Poti saruta mireasa"
Nick se intoarce spre mine,imi ridica voalul, ma saruta tandru si ma ia in brate incepand sa ma invarta in timp ce toata lumea aplauda.

*****
Va multumesc ca imi urmariti cartea!❤
O sa se termine cat de curand.Ma tot gandeam daca merita sa fac o a 2-a carte...Si vreau sa va intreb... adica... este prima carte si nu stiu daca ma pricep si am nevoie de pareri. :)

****In poza este rochia Adelinei.

Aleasa!❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum