~Yazar
Hayatımız boyunca yüzlerce insan görürüz, sesini duyarız ve temas ederiz ama bi kişi çıkar karşımıza hayatımız olur, tek o kisi olsa bile kabul ederiz.
Onu gördük mu kalp atisimiz değişir hızlanır, o kişiye kapılıp gideriz. Saatlerce onu düşünürüz, uykumuzu bile o kisi için feda ederiz hatta oyleki canımızı bile feda etmeyi hazır oluruz.
O tene dokunmak icin her şeyi yapmaya hazır oluruz. En küçük temasta bile heycanlaniriz, farketmemesi için içimizden dualar ederiz.
O sesi duymak için saçmalarız, merak etmediğimiz soruları sorarız o güzel dudaklarından o güzel sesi duymak için.
En çokta onunda bizi sevip sevmediğini merak ederiz, bazen sevmediğini düşünüp saatlerce ağlarız bazense bizi sevdiğini düşünüp dururuz ve Dünyanın en mutlu kisisine donusuruz. Başkasına iyi davrandığında kıskançlıktan deliririz ama sadece yerimizde dururuz. Onun bizi sevdiğini açıklamasını bekleriz günlerce, aylarca ve yıllarca ağzindan sadece 'seni seviyorum' demesini bekleriz...
Herkese gore bu güzel duygulardır ama arkasından kötülüklerde getirir, her zaman kavuşacaklar diye bir şey yoktur. Kimine göre bu güzel duygular imkansızdan öteye gidemez, kimine göre platonikte kalir, kiminde ise aşkını sadece kalbini görmmesi gereken kişi olur.
İşte Jimin'ede aynısı oluyordu Yoongi onun sadece imkansiziydi kalbine gömmesi gereken kişiydi. Sadece ismini bilipte ona böyle duygular beslememeliydi bu acayip yanlisti ama kalp yanlışları severdi.
Her zaman yanlış kişileri sever aşık olurdu bunuda biz belirliyemezdik bu bizim secimimiz olamazdı.
Beyin ve kalbin kurduğu bu oyundan sapa sağlam çıkmamız gerekirdi ya tek yada aşık olduğumuz kişiyle.
Bu oyuna kendi kararımız ile gitmezdik kendisi gelip alırdı ve asla duygusal olup olmadığımıza bakmazdi, umursamazdı sadece güçlü olmamızı beklerdi.
Oyundan iyilere yer yoktu.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Ben beğendim şahsen yazar bakış açısıyla yazmayı sevmem çok yazamadigimi düşünüyorum ama tam hayalimdeki gibi oldu umarım sizde begenmissinizdir.
Yazım yanlışları için özür dilerimm diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible Love /Yoonmin
Fanfiction"İmkansız aşk diye bir şeyin olduğunu düşünüyor musun Yoongi?" "Japon efsanelerine inanır mısın Jimin?" Bi Japon efsanesinin uyarlanarak yazılmıştır.