6

15 3 3
                                    

~Jimin

Dedikleri kulağa mantıklı geliyordu ama imkansiz ask diye bahsettiğim kısmın o olduğunu söylersem bana iğrenç bi insanmışım gibi baka bikirdi.

Bunu kaldıramazdim. Evet kaç kere öyle bakışlara mahruz kalmıştım ama Yoongi bana öyle baksa kahrolurdum sanki ruhu bedeninden alınmış bi insan gibi gezerdim ortalıkta.

Efsanesi gibi olabilirdi belki ama ordaki ay ve güneşin hangi cinsiyetini temsil ettiğini bilemezdik yada o insana gore hangisini temsil ettiğini bilemezdik. Herkeze göre değişebilecek bir şeydi bu.

Bu düşüncelerle ona cevap verdi. "Sence ordaki ay ve güneş hangi cinsiyeti temsil ediyor?" Bu sorundan sana bakışlarımı manzaradan çekip ona döndüm.

Bana baktı gözlerimin içine baktı. Sanki söylemekten emin değilmiş gibi baktı gözümün içine.

~Yoongi

Sordugu soru ile kaldım. Ne diyecektim ona? Daha kendim bilebilmezken nasıl cevap verecektim?

Bu düşüncelerim ile ona baktım gözlerinin tam içine sanki cevabım ondaydi ama nasıl onda olucakti? Yine mi beynim ve kalbim bana oyun oynuyordu bilmiyordum ama beynim cevabimin onda olduğunu söylüyor kalbim ise o anlamsız duyguları tekrar yasiyordu.

Bu artık usanmami sağlamıştı ona neden böle olduğunu sormak istiyirdum bana ne yaptigini sormak istiyordum ama yapamiyordum. Gücüm buna yetmiyordu. Hayatımda kaçkez birileri ile kavga etmiştim ama ona basit bi soru bile soramıyordum. Binevi buda canımı sıkıyordu onun yanında tambir kedi oluyordum dengemi bozuyordu.

Bu düşüncelerim ile sesiz ama duyabileceği bir şekilde konuştum "Bilmiyorum. Hiç birsey bilmiyorum hemde. Kalbimde birine karşı garip duygular hissediyorum beni muma çeviriyor resmen aradığım cevapların hepsi ondaymis gibi ne olduğunu bilmiyorum ne yapicagimi ne olacağını. Peki sen sende ne cinsiyetler?"

Bir süre yüzüme baktı ardından konuşmaya başladı "Bilmiyorum Yoongi bunu sana söylemekte emin değilim nasıl bi tepki vereceksin hiç bilmiyorum ve verecegin tepkiden binevide korkuyorum arkadaşlığımızı seviyorum çünkü ve bunun bozulmasını istemiyorum hemde hiç istemiyorum." Dedi ve yüzüme bakmaya devam etti ama bu diğerinden farklıydı tepkimi ölçmek ister gibiydi bu.

Aslında dediğinden biraz anlamış gibiydim ne diyeceğini binevi belli etmişti dedikleriyle. Kafamı olumlu anlamda salladım ve elimi omuzuna attım. Ona temas ettiğim anda zaten hızlı atan kalbim dahada hızlı atmaya başlamıştı. Ahh cidden zaten normalini kaldıramazken bin kat daha ağirini yaşıyordum ama bu beni mutsuz etmiyordu hoşuma gidiyordu. Cidden ne oluyordu bana.

"Cevabından sonra seninle iletişimini keseceğimi düşünüyorsan bunu yapmam. Bu senin kararın ben karışamam yaa. O yüzden böyle düşünme olur mu?"

"Sevdiğim kişi erkek Yoongi bilmiyorum ilkkez bi erkeğe karşı bunlari hissediyorum ama hissettiğim duygular cok güzel. Yine bu konuya getirdim dimi boşver bu konuyu yaa." Dediği şeyle kafamı salladım. Kimden hoşlanıyordu bilmiyorum ama çok seviyordu bu belliydi.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

15 20 bölüm yapicam bu kitabı büyük ihtimal sebebide çok sevdim kopamıyorum daha 6. Bölümde olsam bile.

Yazık yanlışları için özür dilerim görüşmek üzere öptüm hepinizi💋💋.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin