~Yazar
İki beden birbirini dusunurken uykuya daldı. İkisininde aklindada sadece ne yapiçakları vardı rüyalarında ise birbirlerini gördüler eyer birlikte olurlarsa ne kadar güzel olucağını gördüler ama sadece bi rüya olarak kaldı.
Sadece şuanlik öyle kaldı.
~Jimin
Yeni bir güne uyanmıştım. Yine o kotu düşüncelerin içine kapılıp gideceğim bir güne. Evde saatlerce oturup onu dusunecegim bir güne. Kötü şeyler düşünürken bitmeyen bir güne. Bunları biliyordum ama bir şey yapamiyordum bende istemezdim boyle bi güne uyanmak ama ne yapicaktim.
Ona ıtiraf ettim o zaman elime ne geçecekti. O benden giderse ne yapicaktim. Daha mı fazla acı cekicektim bunların hepsi şaka diyip onsuz olduğumda saatlerce agliyacak miydim? Ben bunlari nasıl kaldıracaktım ben bunları kaldira bilir miydim?
Gözlerimin onunda sevdiğim adam benden uzaklaşırken buna nasil dayanicaktim ben?
~Yoongi
Yeni bir sabahtı. Ona her şey itiraf etmek istediğim bi sabahtı ve bunu yapicaktim buna artık emindim nasıl bi şekilde soyliyicegimide biliyordum her şeyi kafamda kurmuştum tek kalan ise onunla orda bulusmaktu bu yüzden telefonu aldım ve ona yazdım.
~Yoongi×Kalbim🐣🐣 mesajlasmasi~
~Yoongi~
Gunaydin Jimin
Müsait misin bu gün~Kalbim🐣🐣~
Nolur erken gideceğini soyleme|
Erken gitmek ihtimalin olmasın lütfen|
Evet müsaitim~Yoongi~
Sey bu gün bulusabilir miyiz??
Önemli bir şey demem lazımda~Kalbim🐣🐣~
Kotu bi sebepse buluşmiyalım|
Olur buluşalımmm
Ne zaman buluşucazz
Ve nerde buluscazz~Yoongi~
1 saat sonra olur mu??~kalbim🐣🐣~
Tabi olur
Ne zaman olsa gelirim~Yoongi~
*konum
1 saat sonra o zaman burda gorusmek üzere Jimin
💜💜
*Silindi
Siktir elim çarptı|
Hay siciyim elimin ayarına|~Kalbim🐣🐣~
Tamammm
Görüşürüz Yoonnnn
💗💗💖💖
Umarim kızamazsınnn|~Yoongi~
Ahh çok sirin|~Yoongi
Ahh şuan cok heycanliydim düşünmek kolaydı. Söylemek bu kadar kolay olmayacağına emindim ama söz ağızdan bir kez çıkardı şimdi hepsini silip gormemis saymasını istiyemezdim. Bu yüzsüzlük olurdu onun kalbini kırmamı sağlardı bu yüzden emindim her şeyi itiraf edicektim ne kadar zor olursa olsun.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Diğer bolum için çok heycanliyim güzel fikirlerimde var ve birsey diyicektim ne diyeceğimi unuttum.
Yazım yanlışları için özür dilerim görüşmek üzere optumm hepinizi💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible Love /Yoonmin
Fanfiction"İmkansız aşk diye bir şeyin olduğunu düşünüyor musun Yoongi?" "Japon efsanelerine inanır mısın Jimin?" Bi Japon efsanesinin uyarlanarak yazılmıştır.