11

3 3 0
                                    

2 yıl

~Yoongi

2 yıl koskoca 2 yıl boyunca neredeyse hiç yüzyüze gelip konusamamistik onun o güzel kokusunu hasret kalmıştım. O tatlı hallerine özlem kalmıştım resmen özlemden kavruluyordum.

Ona yeni kavusmusken kore'den gitmem gerekmisti asla özlem duymiyicagim yere çok büyük özlem duymuştum onun sayesinde.

Şimdi ise o özlemi bitirecektim az kalmıştı Ona supriz yapicaktim aşkımı ilan ettiğim yere tekrar gidicek evlenme teklifi edicektim.

~Jimin

Koskocaman 2 yıl geçmişti, onsuz gecirdigim koskoca 730 gün geçmişti kıyafetlerinden kokusu kaybolmuştu, yatakta yanım boş kalmıştı, ona sarılmaya hasret kalmıştım. Evet drama Queen gibi davranıyor olabilirdim ama özlemiştim onu hemde çok.

Sanki geçirdiğimiz onca anının üstünden uzun zaman geçmiş gibiydi sanki çocukluk anılarımızı anar gibi geliyordu bu konular gözüme.

Bu düşüncelerim ile telefonuma bildirim geldi.

~Minik kedim🐱🐱~
Sana aşkımı itiraf ettiğim sakura bahçesine gelir misin sakuram

Bu mesajı görünce fazlaca afallamistim ama bozuntuya vermeden cevap verdim

~Jimin~
Tabi gelirimmm amaa neden kii
(evet mesajlasmada kendimi yazdim çaktırmayın)

~Minik kedim🐱🐱~
Sorgulama sakuram sadece gel

Bunu demesi uzerine daha çok merak ettim ama bir şey demedim ve hızlıca hazırlanıp oraya gitmeye başladım...

Oraya vardığımda görüntü ile gülümsedim ortam pembeye bulanmisti ve çok hoştu zaten bu görüntü normal sayılırdı bana aşk itirafı yaptığı zamanlara yakin bi zamandı.

Yüzümde gülümseme ile aşk itirafı yaptığı yere gittim kimse yoktu ama ortaya bir tane bank koyulmuş kalp sekilindede çiçekler supurulmustu. Çok sirin görünüyordu yavaşça banka oturdum onlan olan anılarımız gözümün önüne gelmesine izin verdim.

Evet çoğu zamani telefondan konuşarak geçirmiştim ama o anılar bile güzeldi aslinda onlan aldığım tek bir nefes bile güzeldi onun tek bir saç teli bile güzeldi o dünyanın 7 harikasından biri gibiydi eşinin benzerinin olmadığı biriydi.

Ben bu duzuncelere dalmisken adım sesi duydum ve o tarafa döndüm.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Diyer bölümü final yapicam bu bölümü fazla uzattığım için birsey yetişmedi ve bölüm aşırı kötü farkındayım ama iki kere yazmaya çalıştım ikiside berbat oldu en son bunu yazdım ama buda kötü oldu.

Yazim yanlışları için özür dilerim diyet bölümde görüşmek üzere.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin