Final

12 3 7
                                    

~Jimin

Sesin geldiği tarafa döndüğümde onun o güzel yuzu ile karşılaştım, hasret kaldığım yüzü ile.

Ona şok içinde bakarken önüme gelmişti hafifce önümde eğildi ve cebinde kutu cikarti. Ben ona dahada şaşırmış bi şekilde bakarken kutuyu açtı ve konuşmaya başladı "Benimle bu imkansız aşkı imkanliya çevirmeye benimle evlenmeye evet der misin sakuram?"

Bunu demesi ile titrek bi nefes verdim ve gülümsedim. Şuan sanki bi rüyada gibi hissediyordum, asla bitmesini istemediğim bi rüyada gibi.

Hala cevap vermediğini farkedince konuşmaya başladım "Bu imkansız aşkı imkanliya çevirmeye seninle evlenmeyi kabul ediyorum Min Yoongi."  Bunu demem ile oda gülümsedi ve sağ elimi elinin içine aldı ve yüzlük parmağıma yuzlugu taktı.

Yuzluk sade ve hoştu, bi cicekti ama hangi çiçek olduğunu bilmiyordum, bilmemde gerek yoktu hatta yüzlüksuz evlenme teklifi etse bile kabulümdü.

Ben bunları düşünürken o ayağa kalkmıştı. Yavaşça yanına gidip elini boynuna sardım. Gözlerim dudaklarına kaydı sanki beni çağırıyor gibi hissettim ve yavaşça dudaklarına yaklaştım, pamuk gibi yumuşak dudaklarini dudaklarim ile bulusturdum.

Alt dudağını ağzımın içine aldım ve emmeye başladım. Ona daha fazla yaklaşıp elimi saçlarına götürdüm Ben bunu yaparken oda belimdeki elini sıkılaştırmış ve üst dudağımı emmeye başlamıştı. Opusmemiz derinlik kazanmaya başlayınca parkta olduğumuz gerçeğiyle dudaklarimizi ayırdık. (Opusme yazdığıma şuan utandım😊😊)

"Şuan evde olmak vardı."

"Tuhh şanasa parktayiz ve ben şuan eve gitmeyi düşünmüyorum çünkü senlen dışarıda bol bol özlem gidericem."
(Yazamıyorum demiyorumda)

"Ahh hadi ama yaa uçaktan yeni indim sayılır evde dinlenirdik." Bunu sistemkar bir şekilde demişti ama yavru kedi bakışları atıyordu.

"Başka şeylere gelince uçaktan yeni inmemistim ama."

"Ama oturup filim felan izlerdik."

"Tamam tamam evde vakit geçirelim." Bunu demem ile yavru kedi bakışları silinmişti. Bu görüntü ile gülümsedim ve eve gitmeye başladık...

Eve geldiğimizde bir filim acmis ve izlemisik ardından ise uyumustuk. Ondan sonraki gün ise Yoongi Kore'ye tasınacagini söylemiş ve tescilli bir şekilde Kore'de aynı evde kalmaya başlamıştık.

 Ondan sonraki gün ise Yoongi Kore'ye tasınacagini söylemiş ve tescilli bir şekilde Kore'de aynı evde kalmaya başlamıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Normalde 15 bölüm yapmayı düşünüyordum ama 11. Bölümü 2 kere yazim sildim yazmadan önce yani ne yaparsam yapıyım devamı gelmedi bu yüz 12 bolum yaptım özel bölümlerini birlikte 13 olucak oda İnsegram bölümü olcak kısa bir şekilde Jimin ve Yoongi'nin insegramini gostercem onun sebebide ilk bölümde insegram hesaplarından biraz bahsetmem  onun bölümü ne zaman gelir onu bilemem yapmiyafa bilirim zaten okulların açılmasına az kaldı.

İki yere parantez içinde sey yazdımm İçimde kalmasını istemedim.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin