10

13 3 9
                                    

~Jimin

Beni sevdiğini söylemişti. Bu, bu Dünyadaki en güzel şeydi. Duyup duyabileceği en sevinç verici haberdi.

Gülümseyerek ona baktım ellerimiz birleşik olsada ona yaklastim. Yüzlerimizin arasında santimler kala konuştum "Bende seni seviyorum Yoongi seni insegramda gördüğüm ilk günden beri sana deliler gibi aşıktım." Dedim ve dudaklarimizi birbiriyle bulusturdum.

Ben onun dudaklarına yapıştığım an ellerimizi ayırdı ve belime koydu bende ellerimi boynuna doladım bu sırada o benim üst dudağımı bende onun alt dudağını emmeye başlamıştım.

Opusmemiz gittikce derinlesirken ikimizde dudaklarimizi ayırdık ve sarıldık sıkıca birbirimize.

(Aksam bunu yazıp sabah okuyunca utandım o yüzden kisakesmiş olabilirim ama oraya katmiyak.)

Kafamı kaldırıp yuzune baktım "pembe ne anlama geliyor Yoon?" Bu sorduğum soru ile ikimizde gülmüştük. Binevi bu romantikligin içine etmiştim ama merak etmiştim bana o kadar sormuştu.

"Benim sakuram pembe renginin anlamını merak etmiş?" Demişti ve saçımı öptükten sonra konuşmaya devam etmişti "Binevi burayı seçmenin sebebi pembenin rengiydi birde işte bahsettiğim sakura olayıydi pembe renginin anlamı ise romantik duyguları ve tatli sevgiliyi temsil eder pisgolojik olarak ise umut etmeyi. Umut etmek seni düşünüp sevgili olmak istememi temsil ediyor suanki bulunduğumuz durum romantik duyguları temsil ediyor aşkımız ise tatlı sevgiyi."

Dediği şeyle daha ne kadar gülümsiyeceğimi bilemediğim şekilde gülümsedim ve göğsüne daha fazla sokuldum.

"Beni hayatına aldığın icin, beni sevdiğini icin tesekur ederim Yoongi. Belki senin kadqr romantik değilim ama seni cidden çok seviyorum Yoongi lütfen samimiyetime inan."

"Kendimden bile daha fazla güveniyorum Jimin sana."

Küçükçe kıkirdadim. O sırada ailemiz geldi bu duruma ne diyeceklerdi. Yaa kabul etmezlerse o zaman ne olucakti? Bu düşünceler ile moralim bozulmuştu iyice ve kafamı kaldırıp ona baktım.

Moralimin dustunu anlayınca hemen tedirgin olmus ve konuşmaya başlamıştı "Ne oldu sakuram? Neden üzüldün? Senin için böyle olmamız rahatsiz mi etti? Rahatsiz ettiysem cidde-"

"Yoongi boyle olmamız beni rahatsız etmedi hatta çok huzur verici sadece ailelerimiz bu duruma ne diyicek? Benimkiler bilmiyorum hiç bir konu hakkında bir şey demedi zaten buraya geldiğinden beride fazla konuşamadık ama sorun etmexlee diye dusunuyorum."

"Sakuram benim için bu konu çokta dert etmez çünkü Taehyung erkeklerden hoşlanıyor ve az cok annemler nasıl bir sey olduğunu biliyor ve uzun zamandır konuşmadık işlerim yüzünden. Sendede soru olacağını dusunmuyor hem başta sorun etselerdi beni tanıdıkça bir şey demiyiceklerini düşünüyorum Jimin hem istediginde gideriz olur mu?" Dediğinde kafamı salladım. Fazla anlayışliydi ve bu benim kalbimi daha fazla hızlandırıyordu.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Bu bölümlük bu kadar instagram bolumunu kitap bittikten sonra yapmaya karar verdim sebebide konuyu bolmesini istemedim onuda kitap bittikten hemen sonra atamiyabilirim bu arada.

Uzun suredirde bölüm gelmiyor malum erişimn engeli yüzünden o yüzdende özür dilerim.

Yazim yanlislari icin de ozur dilerimm.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin