2

18 4 21
                                    

~Jimin

Taehyung ile birlikte deli gibi eğlendikten sonra dinlenmek için kısa bir filim acmistik ve sakin bir şekilde son dakikalarını izliyorduk. Yalan yok filmin hemen bitmesini istiyordum çünkü filim bittiği an yüksek ses ile sarki açıp ışıkları kapatıp televizyondan diskodaymıs gibi şeyler açıp sabahliyicaktik. Azda içki almıştık biraz içmekten zarar gelmez diye.

Bu düşüncelerinden sıyrılıp tekrar filme döndüm ardından ise Taehyung'a. Ben ona dk düğümde oda bana bakmıştı ve zihnimi okumuş gibi kafasını olumlu anlamda sağlamıştı.

İşte şimdi sabahlama zamanıydı. Hızlıca her şeyi ayarlamaya koyulduk. Ortadaki geniş sehpayı ne olur ne olmaz diye ortadan kaldırmıştır ve müzikleri felan açıp eglenmeye başlamıştık.

~Yoongi

Uzun uçak yolculuğundan sonra Taehyung'un evine gitmeye başlamıştım. Tabikide kibarlık yapıp müsait olup olmadığını öğrenmek için aramıştım ama canım kuzenim telefonu acmamisti bu yüzden önceden Konumunu attığı eve gidiyordum...

En sonunda evin olduğu kısma geldiğimi söyleyen ses ile eve baktım. Evden yüksek sesli müzik geliyordu ve rengarenk ışıklar ihmal etmemisti. Evde bildiğin parti dönüyor gibiydi bu yüzden doğrumu geldim diye tekrar baktım ama doğruydu.

Bu yüzden ağzım bir karış açılmış bir şekilde eve ilerledim. Bu kadar şaşırmamin sebebi ise teyzemin asla Taehyung'a boyle bir sey yapmasına izin vermiyicek olmasıydı.

Yani tek açıklaması ya teyzem evde yoktu yada carpilmisti. Evde olmaması daha iyi geldiği için o olduğunu dusunup evin kapısına ikerledim.

Kapının anahtarı üzerindeydi bu yüzden kapıyı açtım ve içeriye girdim.

Girdiğim gibi beni parti alanı karsilamisti. Ayakkabılarımı çıkarıp ilerlediğimde Taehyung ile bi çocuğun deliler gibi eglendigini gördüm. Elerinde tahminen içki olduğunu düşündüğüm bardağı ilk tokusturmus ardından ise kafalarına dikmişlerdi. Bunu yaptıktan sonra şarkıya eşlik etmeye başlamışlardı.

Odanın içine biraz daha ilerlemistim ardindan. O çocuğun yüzünü görmek istemistim. Nedenini bilmediğim bi şekilde istemiştim yüzünü gormek.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Karsilasmalarini nasıl yapicagim hakkında hiç bir fikrim yok ama güzel yazmak istiyorum o anı ve Jimin'in ağzından yazmayı daha mantıklı buluyorum ana benim bi dediğim bi dediğimi tutmuyor genelde eger Jimin'in ağzından olmazsa o yüzden.

Yazı yanlislari için özür dilerim kendinize iyi bakın görüşmek üzere.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin