~Jimin
Her kez gibi bende aşık olmuştum herekeze göre güzel olan bir şey benim için bi kabustu. Evet onu sevmem kötü bir şey değildi onun imkansız olması kötüydü. Benden binlerce kilometre uzakta olması kötüydü beni tanımaması kötüydü asla karsilasamiyacak konuşamayacağım olmamız kötüydü. Onun hakkında hiç bir şey bilmemem kötüydü.
Neden mi instagramda gezerken bi anda karşılaştığım o çoçuk yuzundendi hepsi. Sadece adını biliyordum Min Yoongi ismi bile beni etkilemeye yetmisti ismi kadar yuzude güzeldi eminim kalbide güzeldir.
Sadece kafası esti diye girdiğim instagramda delirler gibi stokliyip uykularımı onun için feda edebileceğim birini karşıma çıkarmıştı. Belki bu kötüydü ama boyle boyke olcak deseler yine ve yine yapardım kötü yanları olsa bile bunu yapardım.
Kim aşık olduğu bir kişiyi bırakmak isterdi ki? Belki o kisi bizim için yanlış olsada kalpti bu doğruyu yanlışı asla bilmezdi dinlemezdi.
Ahh ahh kalp neden dinlemezdim ki bizi bunun ucu bize bağlanırken neden biz bu konuya dagil olamiyorduk en çok değil olmamız gereken yerde neden değil olamiyirduk ki? En çok bunu merak ediyordum cidden o kişiyle mutlu olucak yada üzülecek bizken neden kalbimiz bizden bağımsız seciyordu o kişiyi?
Bu üzücü ama gerçek olan düşüncelerim ile hazırlanmaya başladım. Arkadaşım Taehyung'un evine gidicektim. Biraz takılacak konuşacak ve pijama partisi verecektik.
Genelde boyle zamanlarda ailesi olmazdı evde zaten bu zamanları kolayip yapardık bu tür şeyleri çünkü evde özgürce haraket eder birseylerden azar yemek zorunda kalmazdık.
Düşüncelerime hafifçe gülümsedikten sonra eksik bir şey kaldımı diye kontrol edip hızlıca Taehyung'un evine gittim.
~Yoongi
Koreli olmama rahmen Pariste kalıyordum ve moda tasarımcılığı yapıyordum bunlan birliktede oyle günlük yaptığım bir kaç şeyi attığım instagram sayfam vardı.
Instagram sayfani ilk açtığımda aslında çok birsey beklemiyordum ama zaman geçtikçe çok ilginç bir şekilde takipçi sayım fazla artmış ve fanlarım ortaya çıkmıştı.
Aslında bu birazda işime gelmişti takipcimin artması ile taninmis ve ünlü markalarla iş birliği yapmamı sağlamıştı yani kısaca ünlü olmuştum.
Şuan ise kuzenimin yoğun istekleri ile neredeyse 1-2 senedir ziyaret etmediğim koreye gidicektim aslında kabul etmem sadece kuzenimden dolayı değildi bir tane takipcimdende.
İlk başlarda normal takipçi diyip gecesem de hikayelerimi ilk görmesinden postlarımı hemen bakmasına kadar çok merak edip hesabına bakmıştım.
Hesabının düzeni tatlı ve hoştu aynı şekilde kendiside tatlı bi çocuğa benziyordu ama kalbimde anlamdiramadim duyguları ortaya çıkarıyordu bu cocuk. Neden böyle olduğu hakinda hiç bir fikrim olmasada o çocuğu çok görmek istiyordum.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
instagram bölümde atmayı planlıyorum bu arada ama kaçıncı bölüm olacağından emin değilim belki özel bölüm olarak dahil ederim onu.
Yazım yanlışları icin özür dilerim görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
impossible Love /Yoonmin
Fanfiction"İmkansız aşk diye bir şeyin olduğunu düşünüyor musun Yoongi?" "Japon efsanelerine inanır mısın Jimin?" Bi Japon efsanesinin uyarlanarak yazılmıştır.