4

14 4 6
                                    

1 ay sonra

~Jimin

Bir tepeye gelmistik Yoongi ile ve oturuyorduk.

Rüzgar kisa olan saçlarımızı savunuyordu ve her zerremize soğukluğu hissettirmeye calışıyiordu ama nafiledi ne o nede ben bi gram üşüyorduk.

Ortamda gergin bi hava var gibiydi. Kimse konuşmuyor ve sadece tepenin aşağısında ki o güzel manzarayı izliyorduk. Sanki birimiz konusursa bu huzurumuz kaybolacak gibiydi çünkü buraya gelmemizi sebebi bile hayırlı bi sebep değildi konuşmaya başlarsak nasıl bu huzurla devam edicekti ki, Kim devam ettire bilecekti?

1 gün önce

~Yazar

Her şey çok güzel ilerlerken Yoongi herseyi açıklamaya karar vermisti Jimine 1 ay sonra gideceğini söyliyicekti ama ne tepki vereceğini dusunuyordu.

Jimin'i üzmek istemiyordu çünkü o üzülünce Yoongi'de üzülüyordu anlamsız bi suçluluk duyuyordu bunun için uzun uzun düşündü tekrardan kararın doğru olup olmadığını sorguladı ama sorgulasada ne değişecekti zaten ila gidicekti bu yüzden erkenden öğrenmesi daha iyi olur dile düşünüp Jimine buluşmaları gerektiğini söyleyip hiç bir açıklama yapmadı.

Jimin mesajı görünce içinden çok tedirginlenmisti ama hiç bir şey dememişti diyememisti o yüzden sadece onaylamak yetinmisti.

Günümüz

İkisinin arasında sesizlik devam ederken Yoongi içine cesaret nefesi çekip konuşmaya başladı.

"Jimin biliyorum çok iyi anlaştık hatta en yakın arkadas olduk ama benim buralardan gitmem gerekiyor 1 ay sonra Fransa'ya geri dönmem gerekiyor. En temel nedeni mesleğim. Evet bunu şuan söylüyorum üzüleceksin ama buradada kalamam orda bi düzenim bi yaşamım var umarım beni anlarsın cidden senlen tanismisken gitmek istemezdim ama oraya alıştım artık."

Jimin'in her duyduğu kelimede kalbi daha fazla acımaya sanki bıçakla milyonlarca kez delik aciyorlarmis gibi hissetmeye başlamıştı. Bir yanda kalbi açırken diyer yanda gözleri hafifçe dolmaya baslamıştı.

O hayatinin aşkıyla yeni tanişmisken bi anda gitmesini istemiyordu, heleki bu kadara yakın arkadaş olmuslarken bunu asla istemiyordu ama ne yapacağınıda bilmiyordu zaten bu konuda ne yapabilirdi ki?

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

Tamam diyer bölüm söz veriyorum olaya giricem ama nasil gireceğimi bilmiyorum bir şey yapicam ama kesin diyer bölüm giricem.

Yazım yanlışları için özür dilerim görüşmek üzere.

impossible Love /YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin