"Her şey bir özüre mi bağlıydı?"
Sonunda düşüne düşüne otobüs durağına geldim.
Durakta baya doluydu otobüs durağa yaklaştı ve durdu tam otobüs durağına binecektim biri bana çarptı.
"Napıyorsun sen be"dedim.
Çocuk bana dik dik bakıp otobüse bindi.
Çantamda yere düşmüştü offf çantamın fermuarı açıkmış nasıl bir gün bu yaaa... Defterlerini toplarken otobüs duraktan ayrıldı seslensemde gitti hep o çocuk yüzünden oldu onu bir elimi geçirirsem...bir de özür de dilemiyor onun yüzünden derse de geç kalıcam bi dakika bi dakika ders ne?
Eyvah!Ders matematikti. Matematikçi zaten bana ters gidiyordu hep benim açığımı yakalamaya çalışıyordu.
Napcam ben şimdi hemen çantamı hazırlayıp koşmaya başladım okul uzaktı bize insanlar bana deliymisim gibi bakıyorlar ne bakıyorsunuz hiç mi okula koşan bir kız görmediniz? neyse aldirmiyacagim bunları...
Yarım saat sonra okul göründü tam tamına yarım saat olmuştu hoca bu sefer açığımı yakaladı hiç azar da yiyemiyecegim o yüzden dersin bitmesi bekledim okul bahçesinde sonunda zil çaldı hızlıca okula girdim.
Lise 11' e gidiyordum. Biraz asosyal bir insandım o yüzden insanlara soğuk davranıyorum ama çok yakınımsa o soğuk kanligimdan hiç bir hal kalmıyordu.
Sonunda sınıfıma ulaştım 11/D sınıfındaydım.
Sinifa girdim girdiğim anda kafama bir cisim çarptı kafamı kaldırıp kimin attığını görmeye çalıştım ve ne göreyim karşımda bana otobüs durağında çarpan çocuk yokmu senin yüzünden derse de geç kaldım.
Ben:
"Sen... sen... senin yüzünden derse geç kaldım kafama kagittan top atıyorsun ve bir de yetmedi şuanda sınıfımdasın"dedim.Nefret ettiğim bir sırıtışla "Pardon elimden kaçmış" dedi.
Öfkemi kontrol etmem lazım ama yapamiyacagim galiba çantamdan çaktırmadan bir ruj çıkardım.
Kapagini açtım ve çocuğun dibine geldim elimle yüzünü tutup elimdeki rujla alnına -PARDON YANLIŞLIKLA OLDU- yazdım ve yüzünü saldım.Çocuk:
"Sen napiyorsun be" diye bağırdıBende dudak büzüp "Pardon yanlışlıkla oldu"dedim.
Siniftan kahkaha koptu.Çocugun yüzü şuanda renkten renge girmişti.
Çocuk işaret parmağını yüzüme tutup "Seni varya bir elime gecir-ahh parmağım parmağımı..."diye bağırdı.
Ben:
"NAPARSIN"diye bağırdım.Arkamda duymak istemediğim o sesi duydum.
"Parla ve Barın"diye bir ses duydum.
Korkarak arkamı döndüm.Evet şimdi yeni gelen çocuğa bulaştığım için net ya disiplin ya da üzücü olucak ama okuldan atılma ama asla özür dilemem annem ve babam gel-
Eyvah!Annem ve babam gelirse beni diri diri gömerler.
Offf yeni gelen çocuk offf bir daha karşıma çıkmazsan iyi olur!!!
İnşallah bölümümü begenmissinizdir bölümlerimi uzatmaya çalışıyorum...
Parla hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce Barın niye kibirli davranıyor?
Parla müdüre gidince nelerle karşılaşacak?
Parla ve Barış düşman mı olucaklar yoksa sonradan dost mu olucaklar?
Kitabımı inşallah seversiniz ve destek verirsiniz yeni bölümde görüşürüz...:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)
RomanceHayatından 17 yıl çalınmış bir kızın hayatını sadece bir DNA sonucunun değiştirmesi işkencelerden hayallere geçmesi gibi bir şey olabilirdi Parla için. 17 yıl önce kaçırılan Parla'ya yalanlar söylenip onu kandırdılar ama Parla 17 yıl sonra gerçekle...