"Parla ve Barın"diye o sert sesi duydum.Arkamı yavaşça dönüp benim masum olduğunu sandığım gülümsememi yaptım.Ben:
"H-hocam"dedim.Müdür de beni tekrarlayarak"Hocam ya hocam siz napıyorsunuz burada ya sen Parla arkadaşına ilk günden sataştın mı?dedi.Ben:
"Hocam ben bi-"dedim.
Hoca:
"Ben bu lafları çok duydum Parla peki sen Barın sen niye bu kıza satasiyorsun"dedi.
Demek adı Barınmiş.
Barın :
"Hocam arkadaş sataşti "dedi.
Ben:
"Arkadaş derken se-"dedim.
Müdür:
"Susun ikinizde dedi.
Biz de tıpış tıpış sustuk.
Müdür:
"Benimle gelin ailelerinizle konuşmam lazım"dedi.
Bi konuşma annemle babamın kulağına giderse ayvayı yerim hepsi o Barının yüzünden ailesi kızsın da görsün.
Yüzümde sinsice bir sırıtma oldu tabii hemen toparladım.Müdür odasına geldik. Müdür ailelerimizi aradı.Kapıda önce bir kadın ve yanında da bir adam belirdi.Kadinin suratında telaş vardı adam ise rahattı. Kadın koşarak Barın' a sarıldı.Kadin:
"Oğlum iyi misin noldu" diye sordu.
Barın önce bana bakıp:
"İyiyim anne gayet İyiyim dedi.
Sonra koridorlarda "Nerede o kız nerededir sesler duydum ve müdürün odasının kapısı açıldı.İçeriye annem ve babam girdi.Babam sınırlı gözüküyordu.
Babam:
"Naptin yine kötü şans"dedi.
Ben:
"B-baba bir şe-"dedim sözümü kesti.
Babam:
"Oğlum iyi misin?"dedi.
Barın şaşırdı hatta ailesi bile ama ben şaşırmadım bekliyordum zaten böyle bir şey...
Barın:
"İyiyim soğolun "dedi.
Babam müdüre dönüp "Napmis kötü şans ayy yani Parla"dedi. Babam bana hep kötü şans diye seslenirdi.
Müdür:
"Sınıfa girdiğim zaman Parla Barın'ın yüzüne ruj sürmüş ve okulda ruj yasak bir de Barın'ın işaret parmağını döndürmüş.Yani şunu söylemek isterim ki kızınıza biraz sahip çıkın ilk günden gelen saygıdeğer Rüya Hanım ile Umut Beyi zora sokmak istemem inşallah açıklayıcı olmuştur siz neyi kastettiğimi anladınız dedi.
Babam:
"Tabii ki de anladım ben ne gerekiyorsa yaparım...Oğlum sende bizim kızın kusuruna bakma lütfen ben ona hatasını öğretirim"dedi.
Annem:
"Çok üzgünüz Rüya Hanım ve Umut Bey bu arada sizi sık sık takip ediyorum hayranınızım" dedi.
Rüya Hanım:
"Önemli değil siz gerekeni yaparsınız diye düşünüyorum yani bence...kızınızı başka okula alsanız veya başka bir sınıfa gönderseniz iyi olur" dedi.
Hayır olamaz bu olmaz baska okul veya başka sınıf babam kesin beni başka sınıfa yollayacak.
Annem:
"Tabii ki de Rüya Hanım en kısa sürede bu konuyu eşimle görüşeceğiz" dedi.
Tam kapıdan çıkarken "Bence kızınız oğluma bir özür borçlu "diye bir ses duydum.Hayir ya hayır ...
Babam arkasına dönüp "Haklısınız dedi.
Babam:
"Parla hadi yaptığın herşey için özü-"dedi.
Ben sinirle bagirarak"Ben bir şey yapmadım tamam" dedim ve odadan çıktım koridorlardan hızlı hızlı gidiyorken omuzunda bir el hissettim arkamı döndüm ama o dönmemle yüzüme sert bir darbe yedim. Karşımdaki kişiye baktım babamdı.
Ben:
"B-baba noldu " dedim. Korkuyordum.Babam sinirliydim.
Babam:
"Sen hep kötü şanssin şimdi gidipte onlardan özür diliyorsun!"diye bağırdı.Etrafımıza toplanmışlardı. Babam:
"Dağılın sizde..."dedi.
Babam sertçe kolumdan tutup beni arkasından müdürün odasına sürükledi.
Ben:
"Baba ben bir şe-"dedim.Babam:
"Sus"dedi.Müdürün odasına geldik.Babam kolumdan sımsıkı tutarak"Söyle"dedi.
Barın ve ailesi bize şaşkın şaşkın bakıyordu.Ben:
"ASLA SÖYLE-Ahh kolum...kolum... "dedim.Babam:"söyle"dedi.
Gözümden yaş gelmemesi için direniyordum.
Ben:
"Ö-özür dilerim"dedim.Babam kolumu bırakıp"siz kusuruna bakmayın"dedi.
Rüya Hanım:
"Okadarda zorlamasaydiniz kadına şiddete hayır"dedi.
Babam:
"Bu benim kızımla alakalı şey lütfen karışmayın"dedi.
Umut Bey:
"Öyle şey olmaz kızım hep mi dövüyor"dedi.Herkes bana döndü cevabımı bekliyorlardı Rüya Hanım ve Umut Bey biraz sinirliydi.Hatta Barının gözünde bile öfke vardı.Galiba şiddeti sevmiyorlar.Cevabımı vermem lazımdı "evet" demek istiyordum ama evde babam beni tekrar döverdi olmaz olmaz...Tam cevabımı verirken bir ses duydum.Sizce Parla ne cevap verecek?
Parla 'nin başından neler geçti?
Diğer bölümde görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)
RomanceHayatından 17 yıl çalınmış bir kızın hayatını sadece bir DNA sonucunun değiştirmesi işkencelerden hayallere geçmesi gibi bir şey olabilirdi Parla için. 17 yıl önce kaçırılan Parla'ya yalanlar söylenip onu kandırdılar ama Parla 17 yıl sonra gerçekle...