"Seni sevmek istedim çok mu şey istedim?"
Daha fazla telefonla uğraşmak istemediğim için telefonu kapatıp yanıma koydum bugün çık yorgundum.
Uyumadan önce bir kat Batunun odasına gideyim iyi geceler diyeyim.
Odamın kapısını açtım ve karşımdaki kapı ile bakıştım derin bir nefes alıp kapıyı tıktıkladım.
"Gir"
Kapıyı yavaşça açtım önce kafamı çıkardım.
"Girebilirmiyim"
Batu yatağına yatmış telefona bakıyordu.
"Gir"
Odanın kapısını açıp içeri girdim kapıyı açık bıraktım.
"Noldu?"
"Ben sana iyi geceler diyecektim de"
Batu yattığı yerden oturur hale geldi ve bana boş boş bakmaya başladı.
Bir şey demediği için arkamı dönüp kapıya doğru ilerledim.
"Parla"
Arkamı döndüm ve Batuya baktım.
"Efendim"
"Bugün bana karşı çok iyisin neden"
"Nedeni yok Batu ben hep böyleyim"
"Tamam o zaman yarın tam saatinde kalk okula geç kalmaya ha bu arada yarın önceki okulunda son günün Deniz ile aynı okula geçeceksin"
"Ama benim orada ark-"
"Babamızın kararı"
"Peki...iyi geceler Batu"
"İyi geceler minik"
Odanın kapısını örttüm.Denizgilin odasını bulmaya ugrasamayacagim o yüzden direk odama geçtim ve yatağıma yattım kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Sabah alarmın sesiyle uyandım derince bir esnedim ve yataktan kalktım diri durmak için duşa girdim.
Duş gibisi de yok ha duştan çıktıktan sonra yanımda okulumun forması olmadığı için annemin aldığı kıyafetlerle gidecektim.Dolabı açtım ve ağzım açık kaldı.Çok güzel kıyafetler vardı.
Önce bir elimi kıyafetlerde gezdirdim ve elime önce grimsi bol bir tsört aldım altımada köyü yeşil kargo pantolon giydim.Saclarimi saldım.Bisey diyim mi odamın içinde makyaj masası bile var ve bir sürü makyaj malzemeleri ve parfümler var şaka mı?
Hemen makyaj masasına oturdum hafif bir makyaj yaptım.Sonra da güzel kokulu parfüm seçip sıktım.
Giyinme odasından da küçük siyah zincirli bir çanta aldım içine ihtiyaçlarını koydum.
Telefonumu cebime koyup odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatın Akışı✅(Yarı Texting)
RomantizmHayatından 17 yıl çalınmış bir kızın hayatını sadece bir DNA sonucunun değiştirmesi işkencelerden hayallere geçmesi gibi bir şey olabilirdi Parla için. 17 yıl önce kaçırılan Parla'ya yalanlar söylenip onu kandırdılar ama Parla 17 yıl sonra gerçekle...